یک انتصاب عجیب در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی / وزیر پیشنهادی در جریان این جابه‌جایی قرار دارد؟

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی، وحید صالحی مدیرکل قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در حالی که تنها چند روز دیگر جلسه رای اعتمادمحمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، سیدمحمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در اقدامی عجیب، وحید صالحی مدیرکل قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

این انتصاب در هر حال عجیب است که دو فرضیه در این جریان می‌تواند وجود داشته باشد؛ یا با وزیر پیشنهادی هماهنگ و در راستای جلب رضایت نمایندگان انجام شده است که محمدعلی نیکبخت بتواند رای اعتماد بگیرد یا برای مختل کردن روند رای اعتماد وزیر پیشنهادی صورت گرفته است چرا که چنین انتصابی اگر هماهنگ با مجلس نباشد قطعا در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی مورد انتقاد نمایندگان قرار می گیرد.

چرا سرپرست وزارتخانه تنها چند روز قبل از جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی دست به عزل و نصب مدیران بزند؟

وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این حکم آمده است؛ نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم و تحت زعامت مقام عظمای ولایت در انجام مسؤولیت و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ وحید صالحی متولد ۱۳۵۹ دانش‌آموخته دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز است که کارنامه درخشانی به عنوان معاون دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دفتر قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور، سرپرست دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی و… را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      0 0
      سلام مجدد این خبر رو پیگیری کنید ایشون داره سازمان دامپزشکی رو به فنا میده نه قدرت اجرایی دارند نه توان لابی گری وووو