رشد اندک بورس/ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید

امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، ۶۵۲ واحد قد کشید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۵۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۸ واحدی قرار گرفت و هفته دوم اردیبهشت را با سبزپوشی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بورس صعودی شد / رشد یک‌هزار واحدی شاخص کل

 در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد ۱ هزار و ۳۹۵ واحدی در ارتفاع ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۲۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۵۶ هزار و ۶۶۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد فملی بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۸۵ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۵۱۹ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۹۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۱۶ هزار و ۷۹۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه، فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۱۲ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای آریا، شگویا، خاور و سپیدار بیشترین تاثیر بر ریزش و نمادهای تجلی، حسینا و فجهان بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

کد خبر: 1228531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =