صیانت از سرمایه‌های معنوی و مادی وظیفه حراست است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حراست دانشگاه با توجه به سیاست خود، صیانت از سرمایه‌های معنوی و مادی دانشگاه را بر عهده دارد که این سرمایه‌ها شامل سرمایه‌های انسانی، تجهیزات، اسناد و مدارک می‌شود.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدجواد فرهنگ، مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار و گفت‌وگو کرد.

فضای مجازی ذهن جامعه را ناامن کرده است

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار اظهار کرد: حراست دانشگاه با توجه به سیاست خود حراست و صیانت از سرمایه های معنوی و مادی دانشگاه را بر عهده دارد که این سرمایه ها شامل سرمایه های انسانی، تجهیزات، اسناد و مدارک می شود.

محمدجواد فرهنگ افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک میلیون و سیصد هزار سرمایه انسانی وجود دارد که ۲۲هزار عضو هیات علمی، ۳۳ هزار استادحق التدریس، ۲۹ هزار کارمند و بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دانشجو را شامل می شود.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در مدت زمان دوران کرونا تمامی دوره های آموزشی دانشجویان به صورت مجازی برگزار شد و این در حالی بود که در زمان حضوری شدن دانشگاه ها ۷۵ درصد دانشجویان زیست بوم دانشگاه را تجربه نکردند.

وی گفت: در اوایل سال ۱۴۰۱ توجه به بحث فرهنگی دانشگاه مطرح و مورد توجه بسیار قرار گرفت که در اردیبهشت ۱۴۰۱ از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی با تاکید بر محوریت استاد، مدیریت، خانواده، ومحیط های رفاقتی و جامعه صادر شد.

مشاور ریاست دانشگاه ضمن تشریح طرح ملی اعتلا اظهار کرد: در راستای اجرایی‌سازی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، بسته کاری فعالیت منسجم و هم‌افزایی شبکه‌ای و در جهت حداکثر انطباق فکری و روشی با راه‌کنشها، اقدامات کلان بسته کاری و دستورات و رهنمودهای ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، طرح ملی اعتلا با تاکید بر تعالی معرفتی، مهارتی و حرفه ای مسئولان، استادان، کارمندان در جهت شبکه سازی اجتماعی، بصیرت افزایی و توانمند سازی به واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1186346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =