احتمال استفاده از VAR  در فصل جدید لیگ برتر

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال پیگیری به کار گیری VAR در لیگ برتر فصل آینده است تا مشکلات داوری حل شود.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص برنامه‌های آینده تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها برای جام ملت های آسیا در حال انجام شدن است و برنامه هایی را هم کادر فنی تیم ملی دارند که باید در فیفا دی ها حضور داشته باشند.

وی در خصوص بازی با تیم های بزرگ دنیا گفت: باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می آید چرا که بازی با تیم های بزرگ شرایط خاص خود را دارد ولی هدف گذاری فدراسیون فوتبال همین است.

قنبرزاده در خصوص اسپانسر تیم ملی گفت: این موضوع را کمیته بازاریابی فدراسیون باید پیگیری کند و من در حال حاضر جزئیاتی در این خصوص نمی‌دانم.

نایب رئیس فدراسیون در خصوص به کار گیری VAR در فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: اینکه الزامی وجود دارد یا ندارد ضرورتش را ما کاملا حس می‌کنیم و اگر الزامی هم وجود نداشته باشد ضرورت آن را داریم چرا که بسیاری از حاشیه های داوری ما در خصوص نبودن VAR است و نه به شکل ۱۰۰ درصد ولی می‌تواند بخش اعظمی از اشتباهات حل شود. بخش دیگری از اینم موضوع را بیاد ملی نگاه کنیم چرا که بیشتر ورزشگاه های ما در دست دولت است و باشگاه ها عمدتا آن ها را اجاره می کنند. همانطور که چمن ورزشگاه را تعویض می کنند و تجهیزات ورزشگاه را به روز می‌کنند باید این VAR را هم که تکمیل کننده ورزشگاه است را انجام دهند. ما هم در فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می کنیم.

وی در خصوص عکس ها و مدارک منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر حواله خودروهای لاکچری و دادن حواله از سوی دولت گفت: در این خصوص هیچ گونه اطلاعی واقعا ندارم.

قنبرزاده درباره ابلاغ دستور سقف بودجه ای باشگاه ها تصریح کرد: بحث این موضوع بسیار مفصل است و باید در یک فرصت مناسب در خصوص آن صحبت کنیم.

پایان پیام/

کد خبر: 1186455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =