کبدی‌بازان در فینال حریف هند نشدند/  مدال نقره آسیا برای تیم ملی ایران

تیم ملی کبدی ایران در پایان مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل هند به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم ملی کبدی در بازی اول تیم چین تایپه را از سر راه برداشت و در بازی دوم تیم هنگ کنگ را با نتیجه ۶۹ بر ۳۱ شکست داد و در بازی سوم امروز تیم کره جنوبی را با نتیجه سنگین ۷۲ بر ۱۷ در هم شکست.

تفاهمنامه همکاری ورزش دانشگاه آزاد و فدراسیون کبدی

امروز نیز در بازی حساس مقابل تیم مدعی هند با نتیجه نزدیک ۳۲ بر ۲۸ بازی را واگذار کرد و در ادامه در بازی حساس به مصاف تیم ژاپن رفت و به راحتی و با نتیجه ۷۱ بر ۱۳ تیم ژاپن را در هم شکست و با اقتدار راهی فینال مسابقات شد.

تیم ملی ایران امشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در بازی فینال مقابل تیم قدرتمند هند قرار می گیرد.

سه بازیکن میلاد جباری، سعید غفاری و محمدرضا کبودراهنگی به همراه وحید خراقانی به عنوان مربی از شهرستان کبودراهنگ از اعضای تیم ملی هستند.

کبدی‌بازان در فینال هم حریف هند نشدند

در ادامه رقابت‌ها تیم ملی کبدی ایران که صبح امروز با نتیجه ۷۰ بر ۱۳ مقابل ژاپن به برتری رسیده بود، به فینال مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی راه یافت. ملی‌پوشان ایران در فینال این مسابقات مقابل هند به میدان رفتند و با نتیجه ۳۲ بر ۴۱ شکست خوردند و به مدال نقره رسیدند.

تیم ملی کبدی ایران در مرحله گروهی مقابل چین‌تایپه، هنگ‌کنگ، کره جنوبی و ژاپن پیروز و برابر هند شکست خورده بود. آنها در نهایت با شکست مقابل هند در رده دوم ایستادند.

حیدرعلی اکرامی، میلاد جباری، وحید رضایی‌مهر، محمدرضا شادلو، معین شفقی، امیرمحمد ظفردانش، احمدرضا عسگری، سعید غفاری، امین قربانی، محمدرضا کبودراهنگی، علیرضا میرزائیان و محمدکاظم ناصری ‎بازیکنان تیم ملی کبدی ایران در این مسابقه‌ها بودند.

غلامرضا مازندرانی، سرمربی‌گری و وحید خراقانی، سرپرستی این تیم را بر عهده داشتند.

یازدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ از سوم تا ۱۰ تیر به میزبانی بوسان کره جنوبی برگزاری شد. در این مسابقات شش تیم حضور داشتند که در یک گروه با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =