توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ آغاز شد

توزیع کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ از امروز یکشنبه ۱۱ تیر ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، توزیع کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ از امروز یکشنبه یازدهم تیر ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

گائوکو؛ غول مرحله آخر دانش‌آموزان چینی/ سکته یک چشم‌بادامی در جلسه کنکور

داوطلبان این آزمون، برای شرکت در امتحان لازم است از امروز ۱۱ تیرماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.

 داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند مانند گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، دارای ۲ یا ۳ کارت هستند و داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند برخی از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان نظیر معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و... در سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای برخی از اطلاعات همچون «عکس اشتباه» یا «فاقد عکس» امکان ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش میسر نیست و لازم است داوطلبان اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری را که در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است به دقت مطالعه کنند و بر اساس آن در روزها و ساعات اعلام شده به آدرس باجه‌های رفع نقص مندرج در اطلاعیه مذکور مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در این آزمون تغییر گروه آزمایشی، ثبت نام جدید و تغییر حوزه امتحانی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایسکانیوز، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب در صبح و عصر روزهای چهارشنبه ۱۴ و پنجشنبه ۱۵ تیرماه در۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه اصلی و ۱۹۵۵ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =