حسینی:  آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهدافشان هر جنایتی را مرتکب می‌شوند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها با وجود اتفاقاتی که در کشورشان رخ می‌دهد همچون حمل آزاد سلاح و کشته شدن مردم در تیراندازی‌های خیابانی و مدارس و شکنجه در زندان‌ها باز هم مدعی حقوق بشر هستند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید محمد حسینی صبح امروز (۱۲ تیرماه) در آئین گلباران محل شهادت ۲۹۰ مسافر بی‌گناه پرواز ۶۵۵ هواپیمای مسافربری ایرباس که به دست آمریکا در خلیج فارس به شهادت رسیدند، توسط خانواده‌هایشان، با حضور برروی عرشه ناو شهید ناظری، افزود: به نمایندگی از ملت ایران روی ناو شهید ناظری آمده‌ام.

کنعانی: حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری را فراموش نمی‌کنیم

وی بیان کرد: جنایت آمریکایی‌ها در حمله به هواپیمای مسافربری ایران هرگز فراموش نمی‌شود و این تنها یکی از جنایات آمریکایی‌هاست که هیچ توجیهی ندارد.

حسینی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهدافشان هر جنایتی مرتکب می‌شوند، خاطرنشان کرد: این لکه ننگ هرگز پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: کشورهای غربی در گذشته با عنوان حمایت از حقوق بشر و با شعار ترقی کشورهای مختلف را غارت و استثمار کرده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آمریکا از بدو شکل‌گیری، فعالیت خود را با جنایت و کشتار آغاز کرده و حمله به عراق و افغانستان از جمله آن‌هاست.

حسینی اضافه کرد: جنایات علیه ایران از کودتا ۲۸ مرداد تاکنون در همه مسائل و حمایت از منافقین و کوموله‌ها، ترور دانشمندان هسته‌ای و سردار سلیمانی گوشه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با وجود اتفاقاتی که در کشورشان رخ می‌دهد همچون حمل آزاد سلاح و کشته شدن مردم در تیراندازی‌های خیابانی و مدارس و شکنجه در زندان‌ها باز هم مدعی حقوق بشر هستند.

حسینی با بیان اینکه جنایات آمریکا باید برای مردم بازگو و تبیین شود تا تحت تاثیر شعارهای آمریکا در دفاع از حقوق بشر و دموکراسی قرار نگیرند، عنوان کرد: شهدا و خانواده‌های آن‌ها ایثار و فداکاری کردند تا کشور ایران سربلند باشد و این پرچم همچنان در اهتزاز بماند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران خودشان را مدیون خون شهدای پرواز ۶۵۵ و دیگر شهدا می‌دانند، اظهار کرد: اکنون شاهد این صلابت، استقلال، سربلندی هستیم اما جوانان باید بدانند در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده و چه جنایاتی و ظلم‌هایی علیه ایران صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =