محموله قاچاق گردو در ماهشهر کشف شد

فرمانده انتظامی ماهشهر از کشف یک محموله قاچاق گردو به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از ماهشهر در رابطه با کشف محموله قاچاق گردو اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی و تخصصی نیروهای واحد مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی این شهرستان با اطلاع از مخفیگاه محل انباشت این کالای قاچاق موضوع را سریعا در دستور کار واحدهای عملیاتی قرار دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر افزود: پس از هماهنگی های لازم  با مرجع قضائی و اخذ دستورات لازم ماموران ویژه عملیاتی این ستاد فرماندهی به محل انباشت این کالای قاچاق اعزام شدند و طی بازرسی که از این محل انجام گرفت، تعداد  بیش از ۱۲۶ گونی گردو قاچاقی کشف شد که هیچ گونه مدارک قانونی از این بار کالا وجود نداشت.
 
سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: در ارتباط با این محموله مکشوفه یک متهم پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضائی جهت هرگونه اقدام بازجویی و بازپرسی شد و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: متخصصان ما در این شهرستان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف و اولویت های پلیس  در این شهرستان می باشد؛چرا که این اقدامات در راستای تامین جدی امنیت پایدار در جامعه و برآورده شدن خواسته مردم در ارتباط با امنیت؛ آسایش و به دنبال آن رفاه فکری ذهنی و امنیتی می باشد.

کاظمی ادامه داد:پیامدهای منفی قاچاق و ضربه ای که بر بدنه اقتصاد وارد می کند بر کسی پوشیده نیست و عزم پلیس در این  سال های اخیر که با نام اقتصاد گره خورده تشدید مقابله با قاچاق کالا است. 

سرهنگ فرشاد کاظمی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز ماهشهری جهت  حمایت هرچه بیشتر از همشهریان خود و سرمایه گذارانی که جهت سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در این شهرستان مشغول کار و تولیدات داخلی هستند در صورت مشاهده و  شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، سریعا مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا شاهد رونق تولید و اشتغال پایدار در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =