سردار فدوی: صددرصد روستاها ‌تا سال ۱۴۰۳ آبرسانی می‌شوند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه تا ‌سال ۱۴۰۳، صددرصد روستاها ‌را آبرسانی می‌کند، گفت: بعد از رفع محرومیت روند رشد برای ارتقای به قله اقتصادی و معیشت را انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان کرمان با همکاری سپاه و وزارت نیرو با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از زادگاه سردار دل‌ها، روستای قنات ملک کلید خورد.

استفاده دشمنان از هوش مصنوعی برای جعل روایت‌ها

به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان، این روستاها در ۱۱ شهرستان استان کرمان قرار دارند که با بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی، ۵۴ هزار نفر، از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند که برای آبرسانی به این روستاها، علاوه بر حفر و تجهیز ۲۷ حلقه چاه، ۳۴۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه داخلی روستایی، و ۲۰ مخزن ۵۰۰ مترمکعبی نیز احداث شده است.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه نیز در آیین افتتاحیه آبرسانی به ۱۱۰  روستای استان کرمان اظهار داشت:‌ به مردم وعده صادق می‌دهیم و همه به صورت جهادی و انقلابی تکالیف را انجام می‌دهیم و خدمت‌رسانی و نوکری به مردم را به تمام و کمال انجام می‌دهیم.

‌جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در جهاد آبرسانی تمام تلاشمان را برای آبرسانی به روستاها انجام خواهیم داد، افزود: تا قبل از پایان سال ۱۴۰۳، صددرصد روستاها با همکاری استانداران، فرمانداران صددرصد روستاها آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۴ سال خبیث‌ترین افراد این ملت را تحت فشار قرار دادند، تصریح کرد:‌ این مردم شایسته بیشترین خدمت‌ها هستند و با رفع محرومیت دشمن را شکست می‌دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه بعد از رفع محرومیت‌ها روند توسعه و رشد را برای ارتقا به قله‌های اقتصادی و معیشت انجام خواهیم داد، تاکید کرد: ‌خدمت‌رسانی و نوکری به مردم را به تمام و کمال انجام می‌دهیم.

‌سردار فدوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ‌و با اشاره به خدمات ارزشمند حاج قاسم در روستای قنات ملک ‌افزود:  خدمت جهادی و مخلصانه حاج قاسم را به این مرتبه از انسانیت رساند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1189552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =