سردار سلامی: بانوان ما عفیف و پاکدامن هستند و دست رد به دشمن و شیطان خواهند زد

فرمانده کل سپاه گفت: وقتی اسلام در محلات ارزشهای خود را نشان دهد حجاب و عفاف هم رونق می‌گیرد و بانوان ما که به دلیل تبلیغات دشمن تحت تاثیر آنها قرار گرفته‌اند چشمانشان باز خواهد شد و باز خواهند گشت. بانوان ما عفیف و پاکدامن هستند و دست رد به دشمن و شیطان خواهند زد. 

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست تخصصی محله‌های مردم‌سالار اسلامی بسیج اظهار داشت: هیچ بهانه و دلیلی برای ترک میدان جهاد وجود ندارد حتی اگر سپاه حق نسبت به جبهه کفر کمتر باشد؛ امروز بسیج بیرقدار کمک به مردم مظلوم و مستضعف است. ما ۴۵ سال است در متن جهاد زندگی کرده‌ایم و با تمام اشرار عالم چه در قالب دولت‌های بزرگ و چه گروهک‌ها و جریاناتی که پیاده نظام و سربازان جیره خوار دولتهای دیگر بوده‌اند، مقابله کرده‌ایم.

سردار سلامی: آماده تبدیل مرزهای امنیتی به مرزهای اقتصادی هستیم

فرمانده کل سپاه گفت: امروز تمام همت دشمن تحمیل فقر با راهبرد تحریم است که همان نسخه تسلیم بوده است؛ فقر ، وابستگی، گسترش بی اعتمادی، تفرقه، بی ثباتی و ناامنی و تجزیه اهدافی است که دشمن در این ۴۵ سال در میدان تعقیب کرده و همواره شکست خورده است.

وی اظهار داشت: دشمن تصور می‌کرد نابرابری، عامل شکست ما است و برده داری مدرن را بر ما تحمیل می‌کرد. برای این منظور سال‌ها جنگید و همه ظرفیت‌هایش را به میدان آورد ولی در مقابل مسلمانان شکست خورد.

سلامی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: رهبری و مردم و اسلام سه عاملی است که ما را در مقابل دشمنان پیروز کرده است؛ دشمنان راهی جز پذیرش اسلام و قدرت آن ندارند. شاهدید که ناامنی و بی ثباتی چگونه به سرزمین دشمن گسیل داده شده است. تفرقه و تحریم و فقیر سازی سناریوهای دشمن است و پایگاه‌های بسیج در این مقیاس با دشمن درگیر است.

وی افزود: اگر دشمن، تکفیر را در سرزمینهای اسلامی پدید نمی‌آورد، امواج نافذ انقلاب اسلامی در این سرزمینها اینقدر رشد نمی‌کرد؛ اگر دشمنانمان قوی نبودند ما هم تا این حد قدرتمند نمی‌شدیم. 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بسیجیان اولین کسانی هستند که در سیل و زلزله و … به کمک مردم می‌شتابند و آخرین کسانی هستند که میدان را ترک می‌کنند، گفت: این یک دستور است که همه پایگاه‌های مقاومت باید با تکیه بر مساجد فعال شود؛ تا آخر امسال همه ۶۰ هزار پایگاه باید فعال شود و محله‌های اسلامی ۵۰ درصد افزایش یابد. وقتی اسلام در محلات ارزشهای خود را نشان دهد حجاب و عفاف هم رونق می‌گیرد و بانوان ما که به دلیل تبلیغات دشمن تحت تاثیر آنها قرار گرفته‌اند چشمانشان باز خواهد شد و باز خواهند گشت. بانوان ما عفیف و پاکدامن هستند و دست رد به دشمن و شیطان خواهند زد. 

کد خبر: 1190122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =