سردار رضایی: مقابل هنجارشکنان حجاب خواهیم ایستاد

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: ‌امروز همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین تشییع باشکوه شهیدان مدافع امنیت سرهنگ مهدی امینی و سرگرد سیروس درخشان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی‌قانونی و هنجارشکنی می‌ایستیم و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام خاتمی: توده مردم حجاب را می‌خواهند

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم امروز در تشییع شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده بوده و این دو شهید بزرگوار  راهشان زنده و ادامه دارد، عنوان کرد: اقدامات شیطان بزرگ، اشرار، دشمنان، هنجارشکنان و هرچه در مسیر استکبار باشد، با حضور ملت خنثی خواهد شد.

رضایی حضور حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار را ستودنی دانست و ادامه داد: همین است که اینگونه رزمنده پرورش می‌دهید و امروز اینجا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه پاسداران، بسیج مقتدر و کارکنان جان برکف فراجا تشکر کنم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با عرض تبریک و تسلیت دوباره به خانواده شهیدان امینی مهر و درخشان فر خاطرنشان کرد: پدر و مادر و فرزندان هر دو شهید ما را شرمنده کردند و به ما درس ایثار، استقامت، شجاعت و بصیرت دادند.

رضایی تاکید کرد: امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجار شکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد و ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1190684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =