ماسک: تعداد کاربران ماهانه ایکس رکورد زد

ایلان ماسک اعلام کرد که کاربران ماهانه پلتفرم ایکس یا همان توییتر قدیم، رکورد زده است.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ ایلان ماسک در شبکه اجتماعی ایکس پستی را گذاشته و نموداری را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد تعداد کاربران ماهانه این شبکه اجتماعی به بیش از ۵۴۰ میلیون نفر رسیده است.

نمودار ۵۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه توییتر

به نظر می‌رسد که این پست، در ادامه تغییرات سازمانی شرکت ایکس است. آخرین تغییرات این شرکت حاکی از آن است که ایکس به دنبال افزایش درآمد تبلیغاتی است که در ماه اخیر کاهش یافته بود. به غیر از این، به نظر می‌رسد که این اقدام در راستای رونمایی از پلتفرم تردز شرکت متا است که چندی پیش به عنوان شبکه اجتماعی جدید وارد میدان رقابت با ایکس شده است.

بیشتر بخوانید:

همه آنچه باید در مورد نام جدید توییتر بدانید

براساس بیانیه‌ای که پیش از خرید توییتر توسط ماسک اعلام شده بود، این پلتفرم در ماه مه ۲۰۲۲ حدود ۲۲۹ میلیون کاربر فعال داشت. ماسک در ماه نوامبر نیز تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه اجتماعی را ۲۵۹/۴ میلیون نفر اعلام کرد.

به طور کلی، از زمانی که ماسک توییتر را تصاحب کرد، این شرکت تغییرات محصولی و سازمانی بسیاری را تجربه کرده است. ماسک اخیرا نام آن را به ایکس تغییر داده و به عنوان یک سرویس پولی معرفی کرده است؛ به این شکل که تولیدکنندگان محتوای منتخب این شبکه اجتماعی می‌توانند درآمدزایی کنند و در این مورد با قسمتی از فروش تبلیغات همکاری می‌کنند.

به غیر از این، در ماه مه گذشته لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد و نشان داد که فروش تبلیغات در اولویت این شرکت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1191887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =