تهران - ایسکانیوز: بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی مساله‌ای است که نمایندگان مجلس به شدت روی آن تاکید دارند ولی اعضای هیات‌مدیره سرخابی‌ها به شکل عجیبی با دیر ارسال کردن حسابرسی‌ها باعث تاخیر در روند خصوصی‌سازی شده‌اند. رییس کمیسیون اصل 90 نیز با تاکید بر واگذاری دو باشگاه تا پایان سال از همکاری وزارت ورزش تقدیر کرد.

پور مختار رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه مقدمات واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم شده است به خبرنگار ایسکانیوز گفت: واگذاری دو باشگاه بزرگ پایتخت باید تا پایان سال انجام شود.

محمدعلی پورمختار در مورد احتمال عدم واگذاری پرسپولیس و استقلال تا پایان سال، اظهار کرد: پیش از این کارگروه نظارت بر اجرای واگذاری استقلال و پرسپولیس در کمیسیون اصل 90 تشکیل شده بود اخیرا چند نفر به ترکیب این کارگروه اضافه شدند تا حسابرسی‌های دو باشگاه هرچه زودتر ارسال شود.

پور مختار همچنین در مورد تاخیر در واگذاری دو باشگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه این بحث مطرح شد و به صورت مصوب درآمده است و با توجه به اینکه قانون بودجه یک ساله است، تاکید مجلس بر واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی تا پایان سال است و اگر این کار صورت نگیرد ما برخورد خواهیم کرد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان مساعدت را برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس داشته است، گفت که مقدمات واگذاری این دو باشگاه ورزشی به بخش خصوصی فراهم شده است.
کد خبر: 119209

وب گردی

وب گردی