وحیدی: برخورد جدی با مروجین برهنگی/ افزایش قیمت نان صحت ندارد

وزیر کشور گفت: عده‌ای محدود و معدود تلاش می کنند این برهنگی را در کشور ترویج کنند که نه با قانون و نه اصول اخلاقی و انسانی و نه با هنجارهای اجتماعی نمی‌سازد و با عاملینش برخورد می شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگاران درباره لزوم رعایت هنجارهای اجتماعی اظهار کرد: همه باید این هنجارها را رعایت کنند و کسی برای تئوریزه کردن برهنگی و تقویت کسانی که ترویج برهنگی می‌کنند، تلاش نکند. ما به هیچ وجه این موارد را قبول نمی‌کنیم و دستگاه‌های مسئول حتما برخورد می کنند. عده‌ای محدود و معدود تلاش می کنند این برهنگی را در کشور ترویج کنند که نه با قانون و نه اصول اخلاقی و انسانی و نه با هنجارهای اجتماعی نمی‌سازد و با عاملینش برخورد می شود. کسانی هم که دیگران را به این موارد تشویق می‌کنند، به عنوان ترویج ‌کنندگان ایستادگی در برابر قانون شناخته شده و با آنها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وحیدی: امکانات برای عبور زائران در شبانه‌روز از مرز خسروی فراهم شد/ مدیریت ترددها برای جلوگیری از گرمازدگی

وی در ادامه درباره وضعیت امنیتی کشور، گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با قدرت حاضر هستند و جریان‌های تروریستی مقابله کرده و آنها را دستگیر می‌کنند. تروریست‌ها برنامه ریزی زیادی برای دهه اول محرم داشتند تا تعدی داشته باشند ولی جلوی آنها گرفته شد. در کشور ما امنیت خیلی خوبی داریم.

وزیر کشور درباره برخی شایعات پیرامون افزایش قیمت نان در برخی استان‌ها گفت: در دولت چیزی با عنوان افزایش قیمت نان نداشتیم.

در روزهای اخیر در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها گفته شده بود که قیمت نان با عنوان متناسب‌سازی در برخی استان‌ها مانند استان مرکزی گران شده است.

محمدرضا گودرزی مدیرکل امور اقتصادی استانداری مرکزی اخیرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرده بود که نان با قیمت متناسب سازی شده در نانوایی‌های استان عرضه می‌شود.

وی اضافه کرده بود که قیمت نان بین 5 تا 25 درصد متناسب سازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =