راه‌اندازی شبکه استادان جوان انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

طرح حامیم با تجلیل از 25 دانشجوی فعال فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در آئین اختتامیه طرح حامیم از راه اندازی شبکه استادان جوان انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

طرح «حامیم» چشم انداز حرکت جامعه علمی کشور را مشخص می‌کند

حجت الاسلام قاسمی نژاد هدف از راه اندازی شبکه استادان جوان انقلابی را بهره گرفتن از تجارب استادان برجسته کشوری در رشد و تعالی دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در دانشگاه عنوان کرد.

وی گفت: خدا را شاکریم که در این مقطع از تاریخ و زمان که جبهه باطل با تمام وجود در برابر جبهه حق به میدان آمده و آمده که دین خدا، انسانیت، محبت و هر کسی که در راه حق تلاش می کند را ضربه بزند، شاهد حضور دانشجویان و استادان ویژه‌ای هستیم که با توان افزایی خود و بالابردن آگاهی در عرصه دانشگاه و نخبگان در مقابل این جبهه ایستاده و خواهند ایستاد.

حجت الاسلام قاسمی نژاد افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی که در حرم امام خمینی (ره) داشتند بحث تحول‌آفرینی را مطرح فرمودند، در آنجا امام را امام تحول در عرصه های مختلف نامیدند و در پایان هم یک مطالبه ای کردند آن هم مطالبه امید و ایمان در جامعه که این مطالبه یک بعد فردی و یک بعد اجتماعی دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: بعد فردی این که تک تک ما موظف هستیم نسبت به آینده امیدوار باشیم، ایمانمان را قوی تر کنیم، اطلاعاتمان را به روز کنیم تا بتوانیم وظیفه مان را به درستی ایفا کنیم. به صورت اجتماعی این مسئولیت به عهده مسئولان جامعه اسلامی است که باید نسبت به امید و ایمان جامعه مسئول باشند که با وجود مسئولان دلسوز این مسأله را در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به وضوح مشاهده می کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دوره‌ای که برگزار شد، بخشی از امید و ایمان مطرح شد. دانشجویانی که در این دوره حضور داشتند ویژه‌ترین دانشجویان دانشگاه‌های استان هستند.

حجت الاسلام قاسمی نژاد یادآور شد: این دوره نسبت به دوره های قبل برکات زیادی داشت که یکی از این برکات حضور استادان خاص و با تجربه در این دوره بود که با راه اندازی شبکه استادان جوان انقلابی، موفق شدیم با استادان مجرب سراسر کشور در ارتباط با

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم گفت: در طرح حامیم از بهترین های دانشگاه انتخاب شدند تا علاوه بر ویژگی‌های ذاتی و خدادادی که در وجودشان هست، آموزش‌های تبیینی ومهارتی هم فراگیرند و این زنجیره تکمیل شود و در نهایت دانشجویان حلقه‌ای میانی بین مردم و مسئولان شوند.

ابراهیم رحیمی از دانشجویان خواست مشاوران خوبی برای مردم و مسئولان در دانشگاه باشند برای مسئولین و در جهاد تبیین که دغدغه مهم مقام معظم رهبری است، شرکت کنند.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های جامعه امروز مسأله حجاب است که خوشبختانه دانشجویان عزیز شئونات اسلامی را رعایت کرده‌اند. تعدادی در این زمینه کوتاهی می کنند که قصد و غرضی ندارند و کوتاهی اگر هست با یک مشاوره خوب، یک دعوت دوستانه می شود آن را حل کرد و نواقص را رفع کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: در ۴ سال گذشته در مسائل آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اتفاقات خوبی افتاده، استادان دانشگاه بالاترین سرآمدان علمی نسبت به تعداد اعضای هیات علمی در کشور هستند. بالاترین هرم عضو هیات علمی را داریم. بالاترین دانشمندان ۲ درصد جهان را داریم مقام هایی در زمینه قرآن و عترت آوردیم، که دبیر برتر کشور از دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری شناخته شد و در بین ۳۱ استان رتبه اول را بدست آوردیم. همچنین در بحث اقامه نماز در بین مراکز جزو برترین ها هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با قدردانی از حضور دانشجویان در طرح حامیم گفت: هدف دانشگاه ارتقای وضعیت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است که انتظار می رود شما دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این زمینه ها مجموعه دانشگاه را یاری کرده و اطلاعات خود را به ما انتقال دهید.

در پایان مراسم اختتامیه طرح حامیم که در دانشکده مهارت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد، با حضور مسئولان دانشگاه، از 25 دانشجوی برتر در زمینه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، کرسی های آزاد اندیشی، مسابقه و کادر اجرایی خواهران و برادران با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1193863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =