شهریاری: به بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ نباید بودجه داد / ناآگاهی دولتمردان نسبت به مفهوم سلامت

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: به بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ نباید بودجه داد چون در دریافت کارانه به روز هستند اما برخی بیمارستان ها ۱۰ تا ۱۲ ماه کارانه نگرفته اند و باید به آنها کمک کرد تا به متوسط کشوری برسند.

​به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسینعلی شهریاری با انتقاد از اینکه عدالت در سلامت در بسیاری از استان ها تحقق پیدا نکرده است، گفت: هر کجا لابی‌گری و روابط بیشتری وجود داشته امکانات بیشتری دریافت شده و در این رابطه وضعیت امکانات و تجهیزات در بسیاری از استان ها بسیار نگران کننده است.

بیشتر بخوانید

واردات داروی بیماران هموفیلی متوقف نمی‌شود

وی با انتقاد از اینکه بسیاری از دولتمردان نسبت به مفهوم سلامت آگاهی ندارند و مشکلات مردم را درک نمی کنند، افزود: به بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ نباید بودجه داد چون در دریافت کارانه به روز هستند اما برخی بیمارستان ها ۱۰ تا ۱۲ ماه کارانه نگرفته اند و باید به آنها کمک کرد تا به متوسط کشوری برسند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس ادامه داد: البته بیمارستان‌های حاکمیتی هم داریم که متخصص و نیرو ندارند و این یعنی ضرردهی و مجبوریم از بیمارستان هایی که درآمد دارند آنها را اداره کنیم.

شهریاری با انتقاد از قاچاق دارو با بیان اینکه مشخص نیست نقش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این رابطه چیست، تصریح کرد: علت تمامی این مشکلات سوء مدیریت است زیرا مدیران از طریق جناح بازی و رفیق بازی انتخاب می شوند به همین علت نمی توان مسائل را به خوبی مدیریت کرد./

پایان پیام

کد خبر: 1194475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =