تشکیل نخستین کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی

نخستین کارگروه مشترک دستگاه های نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مدیرکل نظارت، ارزیابی و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۸ در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و جمعی از مسئولان واحد بجنورد اظهار کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات و اثربخشی اقدامات صورت گرفته کارگروه مشترک دستگاه های نظارتی از مهر ماه ۱۳۹۸ تشکیل شد.

جواد عارف ضمن اشاره به سند تحول بیان کرد: کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی استان‌ها در راستای تحقق راه کنش تدوین و اجرای برنامه انسجام بخشی و افزایش کارآمدی واحدهای نظارتی است که در دانشگاه ها هیات های نظارتی مختلفی از  جمله گزینش، حراست، بازرسی و... در حال خدمت هستند.

وی ضمن بیان اهداف این کارگروه خاطرنشان کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده های ارجاع شده از مراکز نظارتی با استفاده حداکثری از ظرفیت آیین نامه ها و بخشنامه های جاری دانشگاه و اختیارات انونی اضای کارگوه و اتخاذ تصمیمات بازدارنده تا زمان طرح پرونده ها در هیات های انضباطی و انتظامی از وظایف این کارگوه است.

مدیرکل نظارت، ارزیابی و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این کارگروه می تواند بازوی مشورتی بسیار خوبی برای مسئولان دانشگاهی باشد.

در این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از فعالیت ها و عملکرد حوزه های مختلف دز زمینه آموزشی، پژوهشی، دانشجویی جذب دانشجو، پذیرش دانشجوی رشته پزشکی و... گزارش جامعی ارائه کرد.

در نشست مشترکی دیگر کمیته تخلفات پژوهشی استان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز برگزار شد و در پایان دو جلسه به صورت جداگانه احکام اعضای جلسات با حضور مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۸ داده شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1194520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =