کنایه انریکه به ستاره فرانسوی تیمش

با آنکه پاری‌سن‌ژرمن به لطف کیلیان ام‌باپه توانسته نخستین پیروزی فصلش را به دست آورد اما لوئیس انریکه این پیروزی را مدیون ستاره فرانسوی تیمش ندانست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از لوپاریزین، پاری‌سن‌ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف لانس رفت. تیم پاریسی در حالی پای به این بازی گذاشت که در دو بازی قبلی خود به تساوی دست پیدا کرده بود تا فشارها روی انریکه بسیار زیاد شود. پاریسی‌ها در این بازی خانگی توانستند با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کنند تا سرمربی اسپانیایی از زیر فشار خارج شود.

بیشتر بخوانید:

رونمایی رئال‌مادرید از سنگربان بلژیکی

ستاره پاری‌سن‌ژرمن طبق معمول کیلیان ام‌باپه بود که توانست دبل کند تا نشان دهد که در هر حالتی ستاره بدون جایگزین تیمش است.

لوئیس انریکه اما قصد ندارد که از نقش کلیدی ام‌باپه در پاری‌سن‌ژرمن حرفی بزند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما تنها به لطف ام‌باپه و دمبله پیروز نشدیم بلکه به لطف همه بازیکنان پیروز شدیم. ما یک تیم هستیم و برای پیروزشدن نیاز به تلاش همه بازیکنان داریم.

او ادامه داد: بازی در سطح لیگ قهرمانان اروپا بود؛ چرا که بین قهرمان و نایب‌قهرمان فصل قبل لیگ فرانسه بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

ام‌باپه در دیدار نخست پاری‌سن‌ژرمن در فهرست قرار نگرفت و در دیدار دوم هم به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد. او با این حال با زدن سه گل بهترین گلزن تیمش است.

انریکه در پایان بار دیگر به ستایش از بازیکن مورد علاقه خود در پاری‌سن‌ژرمن یعنی اوگارتی پرداخت و گفت: مانوئل در این بازی هم نمایش خوبی داشت. عملکرد او برای همه لذتبخش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =