تصویب رشته محل‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

با تصویب سه رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تعداد رشته‌های این واحد دانشگاهی در مقطع کاردانی ناپیوسته به ۲۶ رشته محل رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نادر رهبر، معاون آموزش و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، از تصویب و راه‌اندازی سه رشته تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد و افزود: رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور دهیاری و شوراها، آرایش زنانه و پیرایش مردانه رشته محل‌های جدید دانشگاه در مقطع کاردانی ناپیوسته هستند.

وی با اشاره به شعار "هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت" افزود: این رشته‌ها زیر مجموعه دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد سمنان بوده و دانشجویان شاغل به تحصیل در این دانشکده، علاوه بر آموختن مسائل علمی و تئوری، از تجربه‌های استادکاران ماهر و مجرب رشته‌ها به طور عملی نیز بهره‌مند خواهند شد.

رهبر با بیان اینکه پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: علاقمندان به تحصیل در این ۳رشته‌ محل جدید و ۸۶ رشته تحصیلی کاربردی و مهارتی دیگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان می توانند به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه  به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1196911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =