اعلام جزئیات آئین استقبال از نودانشجویان دانشگاه تهران

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری آیین استقبال از نو دانشجویان در روز یکشنبه ۲۳ مهر در مصلای این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی شهبازی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در جلسه هماهنگی آیین نودانشجویان دانشگاه تهران، از برگزاری آیین استقبال از نو دانشجویان در روز یکشنبه ۲۳ مهر در مصلای این دانشگاه خبر داد و گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران ساعت ۹ صبح در مصلی دانشگاه آغاز خواهد شد و از ساعت ۷ صبح پذیرش نودانشجویان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آغاز ثبت‌نام متقاضیان امریه سربازی در دانشگاه تهران

وی ادامه داد: نو دانشجویان پس از برگزاری مراسم آئین ورودی، برای ثبت نام حضوری به دانشکده‌ها و دانشکدگان خود انتقال داده می‌شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: ثبت نام حضوری و پذیرش دانشجویان برای اسکان در خوابگاه ها از روز یکشنبه انجام می‌شود و کلاس‌ها به صورت رسمی از روز دوشنبه آغاز خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری آیین نودانشجویان باید از همه ظرفیت‌ها و نهادهای دانشگاه استفاده شود، افزود: همچنین باید تصویر اولیه دانشگاه برای ورودی‌های جدید به طور شایسته شکل بگیرد.

گفتنی است، در جلسه فوق  اعضای ستاد پیشنهادها و موضوعات مورد نظر خود را مطرح کردند تا هماهنگی کامل جهت برگزاری آیین نو دانشجویان ۱۴۰۲ شکل بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =