دانشجویان مدال‌آور واحد بجنورد در بازی‌های آسیایی تجلیل شدند

دو مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی تجلیل شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد در ابتدای جلسه ضمن تبریک به مدال آوران رشته کوراش در مسابقات آسیایی اظهار کرد: حمایت از ورزش دانشجویان یکی از برنامه‌های مهم و در الویت هیئت رئیسه دانشگاه آزاد استان است و برای پیشرفت و اعتلای دانشجویان در رشته های مختلف ورزشی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همیشه حمایت همه‌جانبه خود را از قهرمانان و ورزشکاران داریم.

کاظمی ضمن قدردانی از الیاس علی اکبری دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و سرمربی تیم کوراش گفت: این پیروزی قطعا در سایه تلاش شبانه­روزی، ممارست و پیگیری مستمر ورزشکاران و مربیان به‌دست آمده است و قدردان زحمات تمامی عزیزان هستیم و امید است با حضور چنین مربیانی ارزشمند، در این رشته ورزشی شاهد موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی افزود: حضور افرادی همچون کوروش خسرویار (کارمند واحد بجنورد) به عنوان رئیس کمیسیون داوران در مسابقات بین المللی و جهانی مایه مباهات است و کسب مدال های رنگین در میادین جهانی و ملی به همت کوراش­کاران خراسان شمالی بیانگر این موضوع است که این استان از ظرفیت بسیار خوبی در این رشته برخوردار است و این استان توانسته است با توسعه این رشته، قهرمانان ارزنده و بسیار خوب خراسان شمالی را در سطوح مختلف مطرح و معرفی کند.

دانشجویان مدال‌آور واحد بجنورد در بازی‌های آسیایی تجلیل شدند

در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که به میزبانی هانگژو برگزار شد؛ صادق آذرنگ دانشجوی تربیت بدنی واحد بجنورد و نماینده وزن ۹۰ کیلوگرم کوراش مردان ایران، در فینال این وزن با رویارویی در مقابل «کیم مینگ‌یو» از کره‌جنوبی و نتیجه ۱۰ - صفر پیروز از تاتامی خارج شد و مدال طلای این دوره از بازی ها را از آن خود کرد.

همچنین مجید وحید بریمانلو دانشجوی نوورود رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در وزن 66- کیلوگرم کوراش در دیدار فینال، به مصاف آرتیوم اشتوربابین از ازبکستان رفت و با مغلوب شدن بر حریف خود به مدال نقره این دوره از مسابقات بسنده کرد.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که به میزبانی هانگژو برگزار شد، روز یکشنبه 16 مهرماه به پایان رسید. کاروان ورزش ایران با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی حضور داشت که با کسب ۱۳ طلا، ۲۱ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۵۴ مدال در رده هفتم ایستاد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1201480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =