احتمال حضور امباپه در تیم المپیک فرانسه

تیری هانری به سوالی مبنی بر احتمال حضور امباپه در تیم المپیک ۲۰۲۴ فرانسه پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «تیری هانری» سرمربی تیم فوتبال امید فرانسه در حاشیه اردوی آماده‌سازی این تیم برای مسابقات یورو در کنفرانس خبری شرکت کرد.

بیشتر بخوانید:

تکذیب بی‌احترامی به مسی در پاریس/ ام‌باپه شایسته بردن توپ طلا است

او در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور «کیلیان امباپه» در تیم امیدهای فرانسه در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان یکی از سه سهمیه بزرگسالان گفت: من هرگز با امباپه در خصوص حضورش در تیم المپیک صحبت نکرده‌ام. من هم مانند دیگران فقط شنیده‌ام که او به حضور در تیم المپیک علاقه نشان داده است. هانری تأیید کرد که حضور امباپه در تیم امید وزنه بزرگی برای دستیابی فرانسه به مدال طلای این مسابقات است.

تیم المپیک فرانسه در مسابقات المپیک توکیو در مرحله گروهی با ناکامی بزرگی مواجه شد و در گروهی که تیم‌های ژاپن، مکزیک و آفریقای جنوبی حضور داشتند سوم شدند و موفق نشدند از گروه خود صعود کنند.

تیری هانری ستاره سابق تیم فوتبال فرانسه تاکید کرده است که هدفش کسب مدال طلای المپیک است در حالی که فدراسیون فوتبال این کشور حضور در جمع چهار تیم پایانی را هدف قرار داده است.

هانری گفته است هدف گذاری خود برای دستیابی به این هدف را از ماه مارس آغاز خواهد کرد و باید تلاش زیادی برای متقاعد کردن باشگاه‌ها کند تا بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهند.

حال با توجه به اینکه تیم ملی فرانسه ناکامی بزرگی در المپیک قبلی تجربه کرده است و اکنون می‌خواهد با قهرمانی در المپیک پاریس شکست گذشته را جبران کند حضور بازیکن بزرگی مثل امباپه می‌تواند کمک بزرگی به موفقیت این تیم کند.

امباپه پیش از این از علاقه خود برای بودن در تیم المپیک فرانسه به عنوان یکی از سه سهمیه بزرگسالان خبر داده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =