اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید یک ساله اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تمدید یک ساله اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در راستای جوانی جمعیت، تحقق و ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول و تعالی دانشگاه، صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تفاهم یک‌ساله با بانک قرض الحسنه رسالت، به دانشجویانی که از تاریخ 1400/7/1 به بعد عقد دائم کردند، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اعطا کرد. با توجه به تعاملات صورت گرفته با بانک قرض‌الحسنه رسالت، اعطای این تسهیلات به مدت یک سال تمدید شد.

دانشجویان متقاضی باید درخواست خود را کمافی السابق در سامانه ساجد به نشانی الکترونیکی http://sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ تمامی مراحل اعطای تسهیلات ازدواج  دانشجویی در بانک مذکور به صورت غیرحضوری بوده و همانند فرآیند و مراحل اخذ تسهیلات تأمین شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است: اعطای این وام هیچگونه ارتباطی به وام ازدواج پرداختی بانک مرکزی ندارد؛ بنابراین دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند علاوه بر تسهیلات ازدواج بانک مرکزی، از این تسهیلات نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =