جهاد اسلامی: مقاومت قادر به ادامه نبرد است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که رژیم اشغالگر تا به این لحظه نتوانسته است، شلیک موشک‌های مقاومت را متوقف کند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «عمر شلّح» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت که تجاوزات رژیم صهیونیستی، چهره حقیقی این رژیم و آمریکا را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید:

سردار فدوی: طوفان‌الاقصی شکست مسلمی بود که‌ صهیونسیت‌ها نمی‌توانند از آن‌ رهایی پیدا کنند

وی در مصاحبه با شبکه المیادین تصریح کرد: « بخشی از تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی، برای ایجاد رعب و وحشت است و هرگز از عزم و اراده ما نخواهد کاست و خانواده‌ها در غزه به خانه‌هایشان باز خواهند گشت».

وی گفت:«رژیم اشغالگر نتوانست تا به این لحظه موشک‌های مقاومت را متوقف کند و تأکید می‌کنم که مقاومت همچنان در وضعیت خوبی است و قادر به ادامه نبرد است.»

شلح همچنین گفت که کمک‌های علنی آمریکا به رژیم اشغالگر در درجه نخست برای تقویت روحیه این رژیم است، رژیمی که سست‌تر از خانه عنکبوت است.

در همین ارتباط، در سایه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، کتائب «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (سه‌شنبه، ۱۷ اکتبر)، با انتشار تصاویری از شلیک موشک به سوی تل‌آویو در پاسخ به ادامه جنایات وحشیانه علیه نوار غزه و کشتار مردم بی دفاع آن و بمباران مناطق مسکونی خبر داد.

رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به دور جدید حملات موشکی مقاومت علیه تل آویو، کلیه پروازها در فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون را متوقف کرد. روز گذشته، مقاومت فلسطین این فرودگاه را لحظاتی پیش از فرود هواپیمای «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا موشک‌باران کرده بود. این فرودگاه، بزرگترین فرودگاه بین‌المللی رژیم صهیونیستی است که در حومه شهر «لد» و ۱۵ کیلومتری جنوب شرق تل‌آویو واقع شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1202553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =