جهاد اسلامی: پاسخ مقاومت به هر گونه نقض آتش‌بس توسط دشمن قاطع است

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین بعد از اجرایی شدن آتش‌بس بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی بیان کرد که هر گونه نقض آتش‌بس دشمن با پاسخ مناسب مقاومت مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «أبو حمزة»، سخنگوی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که ما تا زمانی که دشمن خود را ملزم به آتش‌بس بداند و به آن پایبند باشد خود را برای توقف عملیات نظامی در دوره آتش بس انسانی ملزم می‌دانیم.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: مقاومت غزه اثبات کرد که زمان به نفع رژیم جعلی اسراییل نخواهد بود

سخنگوی گردان‌های القدس افزود: هرگونه نقض آتش‌بس با پاسخ مناسب مواجه خواهد شد و پروژه جهادی ما تا آزادی کامل فلسطین متوقف نمی‌شود.

أبو حمزة خاطرنشان کرد،گردان‌های القدس و مقاومت فلسطین در طول 48 روز شهرها و شهرک‌های اشغالی را با صدها راکت و خمپاره هدف حملات خود قرار دادند.

سخنگوی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در ادامه گفت: کرانه باختری بخشی جدایی ناپذیر از نبرد برای دفاع از شرافت عربی و اسلامی بوده و خواهد بود.

وی به تبادل اسرا اشاره کرده و گفت: ما اسیران خود را در دست غاصبین تنها نخواهیم گذاشت و تا به اهداف خود نرسیم میدان نبرد را رها نخواهیم کرد.

ابوحمزه اظهار داشت که ما در این نبرد پرچم سفید را برافراشته نخواهیم کرد و از این نبرد فقط پیروز بیرون خواهیم آمد.

سرانجام بعد از گذشت نزدیک به 50 روز از جنگ علیه غزه آتش بس موقت چهار روز در غزه برقرار شد. بر اساس آتش‌بس 4 روزه قرار است طی آن هرگونه اقدام نظامی دو طرف در طول ایام آتش‌بس متوقف شود.

همچنین قرار است در مقابل هر اسیر اسرائیلی، 3 اسیر زن و کودک فلسطینی آزاد شوند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1207888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =