هفته ششم لیگ برتر فوتبال| پیکان ۱ - پرسپولیس ۳ / برتری پرگل سرخپوشان در روز درخشش زاهدی / تساوی بدون گل صنعت نفت و ملوان

پایان مسابقات روز دوم هفته ششم لیگ برتر فوتبال با پیروری پرسپولیس در نبرد با پیکان و تساوی صنعت نفت و ملوان همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پیکان و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند. پرسپولیس این روزها حواشی زیادی را پشت سر می گذارد، از قهر یحیی گل محمدی گرفته تا مشکلات مالی و مصدومیت های متعدد.

بیشتر بخوانید:

 درخواست فوری گل‌محمدی از مدیرعامل پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس در این دیدار ۶ بازیکن اصلی خود یعنی وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، امید عالیشاه و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد تا کار سختی برای کسب سه امتیاز این بازی داشته باشد.

گزارش زنده

دقیقه ۸۶: اشتباه فرشاد فرجی در خط دفاعی باعث شد تا پاکدل در موقعیت بسیار عالی گلزنی قرار بگیرد، اما بیرانوند با یک واکنش بسیار عالی مانع از گلزنی مهاجم پیکان شد.

دقیقه ۷۹: ضربه پنالتی را شهاب زاهدی با یک ضربه دقیق وارد دروازه پیکان کرد تا اولین هت‌تریک خود در پرسپولیس را به ثبت برساند.

دقیقه ۷۷: بی‌احتیاطی سامان نریمان جهان منجر به خطای پنالتی روی دانیال اسماعیلی‌فر شد.

دقیقه ۷۲: شهاب زاهدی روی پاس در عمق بازیکنان پرسپولیس، با یک کنترل زیبای سینه توپ را مقابل پای خود انداخت و با یک بغل پای دقیق گل دوم خود و پرسپولیس را به ثمر رساند.

گل برای پرسپولیس؛ پاس زیبای سروش رفیعی پشت مدافعین پیکان به زاهدی رسید، شهاب زاهدی با یک کنترل سینه دقیق و ضربه پای چپ برای بار دوم دروازه پیکان را باز کرد تا حساب کار دو بر یک شود.

دقیقه ۶۸ / شهاب زاهدی برخوردی با ناصری داشت، در ادامه میلاد سورگی با دروازه خالی پیکان مواجه شد اما ضربه او را ایمان اکبری از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۶۲ / روی اشتباه مدافعان پیکان موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس شکل گرفت اما ضربه شهاب زاهدی از سوی ناصری مهار شد و در ادامه دومین ضربه زاهدی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۹ / ضربه حامد پاکدل با فاصله زیاد از بالای دروازه پرسپولیس با بیرون رفت.

دقیقه ۵۵ / در یک رفت و برگشت توپ به شهاب زاهدی رسید اما ضربه این بازیکن با فاصله زیاد از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳ / بازی آرام دنبال می شود و مالکیت توپ در اختیار بازیکنان پرسپولیس است.

دقیقه ۴۶ / گل برای پیکان؛ پاس پشت مدافعین پرسپولیس بازیکن پیکان به حامد پاکدل رسید، پاکدل با یک سرتوپ فرشاد فرجی را از پیش رو برداشت و به راحتی دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

پایان نیمه اول

دقیقه ۴۳ / شوت از راه دور محمد عمری به راحتی در اختیار محمد ناصری قرار گرفت.

دقیقه ۳۹ / ضد حمله برای پرسپولیس؛ شهاب زاهدی با مشایعت بازیکن پیکان به نزدیکی دروازه این تیم رسید، زاهدی با یک پاس کات بک سعید صادقی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه پیکان برخورد کرد.

دقیقه ۳۶ / دروازه پرسپولیس با خوش شانسی باز نشد؛ مهرداد بایرامی در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار گرفت، ضربه چیپ بایرامی داشت وارد دروازه پرسپولیس می شد که فرشاد فرجی روی خط توپ را برگشت داد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر دنبال شود.

دقیقه ۳۳ / ضربه منصور باقری با فاصله کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰ / بازی از شور و حرارت ابتدایی خود فاصله گرفته است و دو تیم آرام تر کار را دنبال می کنند.

دقیقه ۲۷ / پیکانی ها با کارهای ترکیبی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شدند اما بایرامی دید کافی را برای تغذیه هم تیمی خود نداشت تا این فرصت از دست برود.

دقیقه ۲۲ / ضد حمله برق آسا برای پیکان؛ سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تعلل او و سر توپ بی جایی که زد باعث شد بازیکنان پرسپولیس به محوطه جریمه برسند و در ادامه ضربه نریمان جهان پس از برخورد به اسماعیلی فر راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸ / ارسال پیکانی ها از روی نقطه کرنر انجام شد، بیرانوند خروج بدی داشت و ضربه امیرحسین صدقی که با سینه زده شد، مجددا به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۱۷ / حمله خوبی برای پیکان شکل گرفت، ارسال تند و تیز حقدوست پس از دخالت بازیکنان پرسپولیس به تیرک دروازه سرخ ها برخورد کرد.

دقیقه ۱۵ / محمد عمری با یک توپ گیری خوب در عرض حرکت کرد، ضربه زمینی این بازیکن از پشت محوطه جریمه پیکان به تیرک دروازه پیکان برخورد داشت.

دقیقه ۱۳ / گل برای پرسپولیس؛ ارسال سروش رفیعی با پرش بلند شهاب زاهدی و ضربه سر این بازیکن همراه شد. ناصری تمام تلاش خود را کرد تا به این توپ برسد اما ضربه زاهدی درون دروازه پیکان آرام گرفت.

دقیقه ۱۲ / محمد ناصری دروازه بان پیکان در نقش سوپرمن!! ضربه بازیکن پرسپولیس با واکنش ناصری همراه شد.

دقیقه ۷ / سروش رفیعی یک پاس دیدنی را پشت دفاع پیکان ارسال کرد اما محمد عمری نتوانست به خوبی این توپ را کنترل کند تا فرصت از دست برود.

دقیقه ۴ / بازی در این دقایق متعادل دنبال می شود.

دقیقه ۱ / حمله خوبی برای پیکان شکل گرفت؛ پاس کات بک باقری از سوی گولسیانی قطع شد.

پیش از آغاز بازی، دو تیم به خاطر اتفاقات غزه یک دقیقه سکوت کردند.

این دیدار راس ۱۶:۵۰ آغاز شد.

صنعت نفت آبادان ۱ -  ملوان بندرانزلی ۱

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ملوان بندرانزلی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در آبادان برگزار شد که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: امیرسامان سلطانی 

کمک‌ها: علی رعیت، اسماعیل احمدی

کارت زرد: حسین شنانی، حسین سنگرگیر، رحیم آلبوغبیش و علی یوسف از نفت و میلاد شعبانلو از ملوان

گل: حسین صادقی (۱۶) برای ملوان و طالب ریکانی (پنالتی ۳۲) برای نفت

نفت با این نتیجه ۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و ملوان نیز با ۱۱ امتیاز با یک پله صعود به رده ششم رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =