برادرکشی در گرگان بر اثر اختلافات خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: فردی ۲۱ ساله که بر اثر اختلافات خانوادگی و مشکلاتی که از گذشته وجود داشته برادر ۲۹ ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، امیر حسام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر درگیری میان دو برادر ۲۱ و ۲۹ ساله در یکی از محله‌های  گرگان، بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید:

افزایش کلاهبرداری‌های مثلثی / ترفند این کلاهبرداران را بیشتر بشناسید

وی بیان کرد: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد در جریان یک نزاع و درگیری بین دو برادر به علت اختلافات خانوادگی ، برادر ۲۹ ساله که متاسفانه دچار اعتیاد هم بوده براثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات تخصصی کارآگاهان شروع که با اقدامات اطلاعاتی انجام شده متهم کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: متهم در اظهارات اولیه خود اذعان کرد انگیزه‌اش از قتل، اختلافات خانوادگی و اذیت و آزار خانواده از سوی مقتول بوده که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

حسام در پایان اعلام کرد: مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =