رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی عزیزاله فضلی را به عنوان رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی عزیزاله فضلی را به عنوان رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به فضلی آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آن جناب در طول دوران مسئولیت رئیس مرکز امر حقوقی و صیانت از دارایی دانشگاه، با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه، ارتقای علمی و همچنین اجرای دقیق برنامه های سند تحول و تعالی دانشگاه و هیأت علمی وابسته و دستیار آموزشی اهتمام ورزید.

لازم است موارد مندرج در برنامه به طور خاص بسته کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی» و راه کنش ها و اقدامات مرتبط به ویژه «اصلاح و کارآمدسازی نظام جذب، ارزیابی و جبران خدمات اعضای هیأت علمی با بهره‌گیری از ظرفیت الگوی شبکه‌ای دانشگاه» و «تغییر نظام تعاملی استاد و دانشجو و افزایش انعطاف پذیری فرآیند آموزش مبتنی بر استعدادها و تقویت قدرت ابتکار و خلاقیت دانشجو» و ساماندهی آمایش‌محور امور جذب، ترفیع و رکود اعضای هیأت علمی مدنظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است عزیزاله فضلی با دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری حقوق عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است که دارای سوابق اجرایی ازجمله رئیس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی، معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، نماینده معاون حقوقی رئیس‌جمهور در کمیسیون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، عضو کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور، مدیرکل قضایی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیرکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، مشاور رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی، مدیر آزمون قضات قوه قضائیه و... است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه ای جداگانه، ضمن موافقت با استعفای عباس اشرفی با توجه به مأموریت جدید محوله، از زحمات و تلاش های وی در دوران مسئولیت به عنوان رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =