سردار شفائی: شاهد شکست سنگین رژیم صهیونیستی طی عملیات رزمندگان فلسطینی هستیم

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمنان با توجه به شکستی که در سالگرد فتنه سال پیش در کشور خورد؛ امید بسیاری داشت تا بتواند اغتشاشات را به سمت جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان بکشاند که با شکست روبة‌رو شد.

سردار احمد شفائی صبح امروز در جمع مدیران و فرماندهان سپاه استان اظهار داشت: ما امروز در فلسطین شاهد اتفاقاتی بزرگ و شکست سنگین دشمن طی عملیات رزمندگان فلسطینی هستیم مدعیان حقوق بشر در این بازه زمانی جنایات بزرگی را علیه ملت فلسطین رقم زده اند.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: تناسبی بین اقدامات حرکت آزادی بخش حماس و جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد

وی افزود: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی عقلانیت جریان مقاومت طی روزهای گذشته در عملیات طوفان الاقصی قابل ستایش است؛ آن ها بسیار تلاش کردند تا جریان مقاومت را مجبور به تصمیماتی احساسی کنند اما اینگونه نشد.

فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جریان مقاومت توانست با اقداماتی بر پایه عقلانیت ضربات سنگینی را به دشمن صهیونیستی وارد کند

سردار شفائی تاکید کرد: در حوزه مسائل استان با همت بلند و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، توفیقات بسیاری را به دست آوردیم؛ در حوزه های امنیتی با مجاهدت همه عزیزان توانستیم نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: دشمنان با توجه به شکستی که در سالگرد فتنه سال پیش در کشور خورد؛ امید بسیاری داشت تا بتواند اغتشاشات را به سمت جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان بکشاند که با شکست روبرو شد.

شفائی تصریح کرد: دشمن با تمام ظرفیتی که در زمینه فضای مجازی و رسانه دارد همواره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پای کار بوده است اما ظرفیت فرهنگی و رسانه ای بسیج توانسته است در مقابل آنان به خوبی مقابله کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =