افزایش ۱۴ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های آزاد استان چهارمحال و بختیاری

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: امسال حدود ۲۹۰۰ دانشجوی جدید در شهرکرد و ۳ هزار و ۳۰۰ در دانشگاه‌های آزاد استان در ثبت نام کردند که نسبت به مهر سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می ‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیش از ۸۰۰ نو دانشجوی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد شهرکرد با حضور مسئولان، آغاز فصل جدید علم آموزی را جشن گرفتند.

پژمان فاضلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حاشیه برگزاری جشن نودانشجویان، گفت: امسال حدود ۲۹۰۰ دانشجوی جدید در شهرکرد و ۳ هزار و ۳۰۰ در دانشگاه‌های آزاد استان در بیش از ۱۳۰ رشته تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با آزمون و بدون آزمون ثبت نام و پذیرش شدند که نسبت به مهر سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می ‌دهد.

وی با اشاره به اینه در حال حاضر ۱۳۶ رشته گرایش فعال در دانشگاه وجود دارد، اظهار کرد: به زودی ۱۵ رشته گرایش جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی و ۶ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه خواهد شد.

سخنرانی و خیرمقدم توسط مهرداد یادگاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به نو دانشجویان، مسابقه، اجرای شعبده توسط مصطفی مجیک شعبده باز مطرح کشوری و اجرای کمدین و سایه بازی توسط استاد امینی بزرگترین سایه باز کشوری از دیگر برنامه های جشن نو دانشجویان در دانشگاه آزاد شهرکرد بود.

در حال حاضر حدود ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.

آئین جشن استقبال از نو دانشجویان، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و کانون‌ها و تشکل‌های فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =