استقلال نباید در هر شرایطی صدر را از دست بدهد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال باید کار خودش را انجام دهد. تیمی که الان می‌بیند با انسجام تیمی بازی می‌کند و نباید در هر شرایطی صدر را از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، صادق ورمزیار درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل تراکتور تبریز اظهار کرد: استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست در خانه به یک پیروزی مهم دست یابد. به نظر من فقط ۳ امتیاز بازی‌ها مهم است و خوشبختانه توانستیم با این روند، صدر جدول را تثبیت کنیم. اما باید در ادامه راه حواسمان باشد که امتیاز از دست ندهیم و از کورس عقب نمانیم.

بیشتر بخوانید

ورمزیار: خواندن زودهنگام سرود قهرمانی می‌تواند دسیسه‌ای برای استقلال باشد

وی افزود: نقطه قوت استقلال اتحاد تیمی بین بازیکنان است و بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و تا الان تنها متحمل یک شکست شده است. در تیم بازیکنانی داریم مثل روزبه چشمی که می‌تواند تیم را مدیریت کند و بازیکنانی دیگر مثل سیدحسین حسینی که دروازه استقلال را بیمه کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره مصدومیت محمدحسین مرادمند در نیمه نخست دیدار برابر تراکتور گفت: متاسفم که چنین اتفاقی برای مرادمند افتاد و او چند هفته‌ای بازی نمی‌کند اما استقلال با ۳ نفری که در خط دفاع در اختیار دارد، خوب کار می‌کند و شاید نکونام فقط در بحث تعویض با مشکل مواجه شود. البته با مدیریت نکونام این موضوع حل می‌شود چون ما پیشکسوتان و هواداران به او اعتماد داریم.

ورمزیار درباره عملکرد گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال یادآور شد: بلانکو از نظر فنی بازیکن قوی است که خوشبختانه توانست در این بازی گل بزند و قطعا موتور گلزنی او روشن شده است. شکی ندارم او می‌تواند در بازی‌های آینده بهترین عملکرد را از خودش را به نمایش بگذارد. به نظر من او هنوز با شرایط آرمانی بدنی فاصله دارد که امیدوارم طی چند هفته دیگر بتواند به آمادگی کامل برسد.

وی درباره اینکه آیا استقلال قادر است قهرمان این فصل لیگ برتر شود، اضافه کرد: استقلال باید کار خودش را انجام دهد. تیمی که الان می‌بیند با انسجام تیمی بازی می‌کند و نباید در هر شرایطی صدر را از دست بدهد. با این بردهای که تیم به دست آورده خوشبختانه تیم با روحیه است.

پیشکسوت استقلال در مورد حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که از باشگاه بزرگ استقلال سه نماینده خوب در تیم ملی حضور دارد. ولی به شدت جای ابوالفضل جلالی خالی است در تیم ملی چون در این ۱۰ هفته‌ای که از لیگ گذشته است بهترین عملکرد خوبش را به نمایش گذاشته او بی شک جزو بهترین بازیکنان استقلال است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1206887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =