مراسم هفته پژوهش در واحد تهران غرب برگزار می‌شود

مدیر کل خدمات پژوهش و فناوری واحد تهران غرب گفت: مراسم هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب روز چهارشنبه ۲۹ آذر در سالن شیخ بهائی مجتمع پیامبراعظم (ص) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیر هوشنگ رمضانی مدیر کل خدمات پژوهش و فناوری واحد ضمن تبریک هفته پژوهش به اساتید، محققین و دانشجویان پویا گفت: هفته پژوهش و فناوری، هفته‌ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در دانشگاه ها فراهم می‌آورد تا کلیه ذینفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعیت موجود در دانشگاه برای آینده، برنامه‌ریزی و اقدامات بهتر و مهم‌تری را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل خدمات پژوهش و فناوری واحد تهران غرب بیان کرد: همه ساله در هفته آخر آذر ماه به منظور گرامیداشت پژوهش با برنامه ریزی‌های قبلی مدیریت امور توسعه پژوهشی دانشگاه، مراسم ویژه ای با محوریت روز پژوهش (۲۵ آذر ماه) در هفته پژوهش در سطح دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: نگاه و پیگیری حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران غرب این است که کل بازه آذرماه، رنگ و بوی پژوهش و فناوری داشته باشد و به همین علت در دانشکده ها فعالیت‌های خود را از ابتدای آذرماه آغازخواهیم کرد.

رمضانی گفت: برگزاری مراسم هفته پژوهش در واحد غرب در روز ۴شنبه ۲۹ آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری در ستاد واحد با تصمیم گیری در خصوص کمی و کیفی برگزاری این مراسم مقرر شد در این مراسم از اساتید پژوهشگر و برتر با ۲۴ عنوان پژوهشی و علمی و تعداد ۴۹ نفر از همکاران مورد تقدیر و تشویق قرار گیرند.

رمضانی اظهار کرد: شیوه‌نامه برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری به دانشکده‌ها ارسال شده و دانشکده ها در صدد برنامه ریزی و برگزاری هرچه با شکوه تر این هفته خواهند بود.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید پژوهش در سالهای اخیر انتقال یافته‌های علمی به مرحله تولید است تصریح کرد: در گذشته یافته‌های پژوهشگران کشورمان در قالب مقالات علمی در اختیار صنعتگران کشورهای توسعه یافته قرار می‌گرفت ولی اکنون با توجه به لزوم توسعه اقتصادی لازم است برنامه ریزی هایی اتخاذ کنیم که چرخه صنعت کشورمان با یافته‌های علمی پژوهشگران توانمند به راه خود ادامه دهد و مسیر توسعه را طی کند.

عضو هیات علمی واحد تهران غرب بیان کرد: در راستای تحقق اهداف عالیه دانشگاه از جمله آموزش‌های مهارت محور و افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای، از اساتید و پژوهشگران به فعالیت در زیر ساختهای فراهم شده در این یکسال از جمله تفاهم نامه‌ها، مجوز Tmc ها و قراردادها دعوت میشود با دانشگاه همکاری بیشتری داشته باشند.

رمضانی در پایان گفت: لازم به ذکر است که با پیگیری و تلاش مستمر معاونت پژوهش و فناوری جناب آقای دکتر شکوری و همکاران در حوزه معاونت پژوهش دریافت مجوز تشکیل کمیته اخلاق و شورای انتشارات در واحد و همچنین ارتقا و کسب امتیاز ۹۰ A برای مجلات واحد شامل نشریه اقتصاد خلاق و نشریه معمار شهر از جمله افتخارات واحد در سه ماه اخیر در واحد پژوهش و فناوری واحد غرب است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =