۷۸۹ بازرسی از مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان صورت گرفته است

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان از انجام ۷۸۹ بازرسی از مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

سیدقاسم سعیدی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان با اشاره به این مهم که بازدیدهای مدیریتی، با هدف بررسی وضعیت خدمات‌رسانی، ارتقاء حقوق گیرندگان خدمت و تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود، گفت: تیم نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این چند وقته بازرسی‌ها و بازدیدهای متعددی را از مراکز درمانی داشته که مواردی از جمله دریافت تعرفه، تجهیزات مناسب، برخورد مناسب با ارباب رجوع و ارزیابی حضور مسئول فنی مراکز، در این بازدیدها مورد توجه قرار گرفته است.

سعیدی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۷۸۹ بازرسی از مراکز درمانی در جنوب غرب استان خوزستان در نیمه نخست سال جاری انجام شده که نسبت این بازدیدهای نظارتی به مدت مشابه سال قبل رشد نزدیک به ۲۳درصدی داشته، ضمن اینکه در همین مدت زمان ۱۵مرکز غیرمجاز تعطیل و ۶۰مرکز نیز برای اعمال قانون به مراجعه قضایی، تعزیراتی و انتظامی ارجاع داده شدند.

وی ادامه گفت: اصلی‌ترین وظیفه این مدیریت و معاونت درمان، ارائه خدمات شایسته به مردم شریف آبادان، خرمشهر، شادگان و اروندکنار است و هیچگونه تخلف و کم‌کاری در ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان‌های تابعه قابل پذیرش نیست و با جدیت با افراد متخلف برخورد قانونی خواهیم داشت.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان خاطرنشان کرد: لزوم نصب تعرفه در تمامی مراکز درمانی الزامی است و از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلف در مراکز درمانی که خارج از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت باشد را به اداره رسیدگی به شکایت معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی آبادان اطلاع بدهند تا این مهم با فوریت رسیدگی شود.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی


انتهای پیام/

کد خبر: 1210207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =