حجاب‌بانان به مترو ارتباطی ندارند

سخنگوی شورای شهر تهران وابستگی حجاب بانان به مترو را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا نادعلی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری اظهار کرد: در شورای اسلامی شهر تهران ارتباط خوبی میان سخنگو و اصحاب رسانه وجود داشته و دارد و همواره سعی شده است حتی با رسانه های منتقد ارتباط خوبی برقرار شود.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: شهرداری مسئول مستقیم آلودگی هوا نیست/ اصلا حجاب‌بانی در تهران نداریم

وی به انتشار مطلبی در یکی از رسانه‌ها به نقل از خود در مورد فعالیت در حوزه حجاب و عفاف در متروی تهران اشاره کرد و ضمن تکذیب آن و انتقاد از آنچه شیطنت‌رسانه ای رسانه مذکور عنوان کرد، افزود: رسانه مذکور هفته گذشته با بنده گفتگویی داشت و دیروز متن مصاحبه رو مشاهده کردم و پس از اصلاح و تایید برای خبرنگار ارسال کردم، اما متأسفانه در عنوان و تیتر مطلب دچار تغییراتی شد که خوراک رسانه های معاند را ایجاد کرد و اساسا عبارت «حجاب بان‌ها زیر نظر معاونت فرهنگی مترو فعالیت می‌کنند در مصاحبه بنده وجود ندارد» و مطالب گفتگوها را دقیق و کامل منتشر نکرده اند.

نادعلی ادامه داد: رسانه‌های معاند سالهاست در تلاش هستند به موضوع حجاب بپردازند و هدفشان ضربه زدن به اصل نظام است و با وارونه جلوه دادن مطالب در برخی رسانه‌ها، خوراکشان تأمین می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: حجاب مسئله نخست کشور نیست و این موضوع از منظومه فکری مقام معظم رهبری نیز چنین بر می‌آید؛ اما باید توجه داشت که اجرای حکم خدا وظیفه ماست و از امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم در این خصوص و فعالیت های مردمی حوزه حجاب و عفاف که در چارچوب نظارت مدیریت شهری و با دقت های لازم انجام می شود حتما و جدا حمایت می کنیم؛ همچنین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از شورای حجاب و عفاف شهرداری تهران دعوت می کند تا گزارش کامل فعالیت خود را در مترو و... و اتفاقات مثبتی که به صورت نرم رخ می دهد، ارائه نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =