قطار ترکیبی تهران - کربلا در هفته یک بار سیر می‌کند

معاون مسافری شرکت راه‌آهن گفت: قطار ترکیبی تهران- کربلا در حال حاضر تنها یک بار در هفته تردد می‌کند که با رایزنی‌های صورت گرفته تعداد آن افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حسن موسوی معاون مسافری گفت: طی توافق با عراق قطار تهران-کربلا به طور مستمر مجددا راه‌اندازی شد که به صورت ترکیبی در مسیر تهران، شلمچه، بصره و کربلا سیر می‌کند و هفته‌ای یک قطار رفت در روز شنبه و یک قطار برگشت داریم.

بیشتر بخوانید:

عرضه بلیت قطار تهران ـ کربلا آغاز شد

به گفته وی، عرضه بلیت قطار تهران-کربلا تنها از طریق سامانه شرکت راه آهن انجام می‌شود و قیمت بلیت قطار ترکیبی تهران-کربلا بر مبنای کلاس واگن‌ها در کشور عراق است، عراق ۳ درجه قطار دارد که متناسب با آن‌ها قیمت بلیت قطار ترکیبی از ۱.۱ میلیون تا ۱.۴ میلیون تومان است.

او با تاکید بر اینکه کلاس قیمت گذاری قطارهای تهران-کربلا براساس نوع ناوگان ریلی در کشور عراق است گفت: مبنای قیمت گذاری این مسیر براساس نوع واگن‌های عراق است چراکه قیمت مسیر تهران تا خرمشهر و تهران تا شلمچه ثابت است و تغیری در قیمت‌های این مسیر ایجاد نشده است.

موسوی همچنین در خصوص افزایش تعداد ناوگان در این مسیر هم گفت: در حال حاضر هفته‌ای یک قطار در این مسیر گذاشته شده که همزمان با استقبال مسافران و با نزدیک شدن به ایام عید طی رایزنی‌های صورت گرفته تعداد این ناوگان افزایش می‌یابد.

او گفت: برای حمایت معنوی از این مردم مظلوم، طرحی با عنوان «غزه قهرمان» به‌طور نمادین آماده و بر روی بدنه قطار این شرکت نصب شد که در این مسیرها حرکت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =