مدارس کدام استان‌ها روز سه‌شنبه ۲۸ آذر غیرحضوری است؟

آلودگی هوا منجر به غیرحضوری شدن مدارس برخی از استان‌های کشور شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آلودگی هوا منجر به غیرحضوری شدن مدارس برخی از استان‌های کشور شد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

بیشتر بخوانید:

تعطیلی مدارس تاثیری در کاهش آلودگی هوا ندارد

مدارس ابتدایی استان البرز فردا غیرحضوری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه مهدهای کودک ، پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی این استان به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا غیرحضوری است.

مدارس کاشان روز سه‌شنبه ۲۸ آذر تعطیل شد

مدارس شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل برای سه شنبه غیرحضوری شد.

منصور شیشه فروش با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوا اظهار داشت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در کمیته اضطرار استان اصفهان، فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرهای کاشان و همچنین شهرستان آران و بیدگل به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وی ابراز داشت: مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی نیز در شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل تعطیل ولی دانشگاه‌ها باز و حضوری است.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی دارای بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی، زنان باردار و مادران شاغلی که فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده و یا به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی به طور جدی جلوگیری نماید.

شیشه فروش تاکید کرد: شهرداری شهر کاشان و شهرهای شهرستان آران و بیدگل نیز موظف هستند از هرگونه انجام عملیات آسفالت و سوزندان شاخ و برگ درختان خودداری نموده و اداره محیط زیست نیز به صورت مستمر بر وضعیت آلایندگی صنایع نظارت داشته باشند.

وی تاکید کرد: از تمامی شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و کودکان می‌خواهیم که از حضور در سطح شهر خودداری و در صورت حضور ضروری از ماسک‌های استاندارد استفاده کنند.

مدارس اصفهان و ۱۰ منطقه دیگر غیرحضوری شد

منصور شیشه‌فروش اعلام کرد: طبق مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، فردا (۲۸ آذر) کلاس‌های مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، بُرخوار، مبارکه، شهر کاشان و شهرستان‌های لنجان و «آران و بیدگل» به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس برخی مناطق استان اردبیل غیرحضوری شد

، براساس اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل برودت هوا در اردبیل، سرعین، نیر، نمین و هیر فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و در ارشق و لاهرود فعالیت‌های دوره پیش دبستانی بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل، صبح روز سه‌شنبه در برخی مناطق به منفی ۱۰ درجه نیز خواهد رسید.

مدارس سه شهر خوزستان غیرحضوری شد

اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، فردا سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ فعالیت مدارس هر سه مقطع تحصیلی، در دو نوبت صبح و عصر در شهرهای اهواز، کارون و باوی به صورت غیر حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

همچنین این کارگروه اعلام کرد : فعالیت اداره ها و سازمان‌ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

گفتنی است ، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان امروز نسبت به افزایش آلاینده های صنعتی طی روزهای آینده در شهرهای استان هشدار سطح نارنجی اعلام کرد و از شهروندان ساکن شهرهای آلوده خواست از تردد غیزضروری خودداری کنند. 

کد خبر: 1211496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =