رئیسی پنجشنبه به گلستان می‌رود + برنامه‌ها

استاندار گلستان گفت: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت پنجشنبه همین هفته سی‌ام آذر میهمان مردم استان گلستان است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی محمد زنگانه شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره جزئیات سفر رئیس جمهور به استان گلستان اظهارداشت: استان گلستان روز پنجشنبه همین هفته سی ام آذرماه میزبان آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری و همراهانش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دستورات فوری رئیسی به مدیران وزارت اقتصاد + جزئیات

وی ادامه داد: رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد و در ساعت 9.30 دقیقه صبح پنجشنبه در مصلی نمازجمعه گرگان با مردم گلستان دیدار خواهد کرد.

استاندار گلستان افزود: در این سفر برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

زنگانه بیان کرد: در دور نخست سفر رئیس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات استانی در بین استان‌های کشور برای گلستان اختصاص یافت و امیدواریم در این سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوباتی بهتر از گذشته برای استان باشیم.

وی گفت: در سفر دوم آیت الله رئیسی معادل 94 هزار میلیارد تومان برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و طرح‌های اقتصادی در گلستان سرمایه‌گذاری شد.

زنگانه گفت: در این دور از سفر وزرای دولت در شهرستان‌های استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از طرح‌های در نظر گرفته شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

به گفته استاندار گلستان در این سفر مرکز ارتباط مردمی مردم و دولت(سامد) به صورت فعال پذیرای مطالبات مردمی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های مردمی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =