مسابقات فوتسال جام دانشجو در دانشگاه آزاد واحد قائمشهر در حال برگزاری است

دومین دوره مسابقات فوتسال جام دانشجو (۱۶آذر) با رقابت ۱۶ تیم دانشجویی در سالن ورزشی شماره ۱ دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عرفان جلیلی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد قائمشهر در خصوص نحوه برگزاری مسابقات فوتسال جام دانشجو گفت: این مسابقات از ۶ آذرماه سال جاری در سالن ورزشی شماره یک دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد واحد قائمشهر به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان آغاز و هم‌اکنون در مرحله نیمه نهایی، ۴ تیم برای کسب مقام اول تا سوم با هم رقابت می‌کنند.

جلیلی با بیان اینکه در این جام، ۱۶ تیم در قالب ۴ گروه ۴ تیمی حضور دارند که مجموعاً ۱۶۰ نفر از دانشجویان آقا در این دوره از مسابقات شرکت کردند، ادامه داد: هزینه ورودی و ثبت‌نام در این رویداد برای عموم دانشجویان رایگان بوده و این موضوع سبب استقبال بی‌نظیر دانشجویان از این سری مسابقات شده‌ است؛ اما با توجه به محدودیت زمانی امکان حضور بیشتر از ۱۶ تیم وجود نداشت.

عرفان جلیلی، ضمن یادآوری به دور اول این مسابقات، خاطرنشان کرد: این مسابقات در سال قبل نیز با حضور ۱۶ تیم دانشجویی برگزار شد که با قهرمانی تیم «عقاب» پایان یافت.

لازم به ذکر است دیدار پایانی این دوره از مسابقات با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، به زودی برگزار خواهد شد و جوایز تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال تعیین شده‌ است.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرایی

انتهای پیام/

کد خبر: 1212055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =