آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه جدید در تهران

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ورزشگاه جدید تهران باید چند کاربردی باشد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای ساخت این ورزشگاه چندکاربردی به گونه‌ای است که در منطقه، خاص و نمونه خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در جلسه ای با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور جزئیات توافقنامه احداث مجموعه فرهنگی ورزشی جدید تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای امضا نهایی شد.

بیشتر بخوانید:

مخبر: ایران مصمم است در حوزه اقتصادی همکاری مشترک و گسترده با سوریه داشته باشد

محمد مخبر در این جلسه که وزرای ورزش و جوانان، نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون اجرایی رئیس جمهور، شهردار تهران، دبیر هیات دولت، سرپرست آستان حضرت امام خمینی(ره) و مقامات دستگاه های مربوطه حضور داشتند، با اشاره به اهمیت ساخت یک ورزشگاه بزرگ چند منظوره برای رفع نیازهای کشور با توجه به علاقه و نیازهای نسل جوان، بر ضرورت تسریع در اقدامات و تصمیمات اولیه برای ساخت این مجموعه بزرگ ورزشی تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌ها ساخت این ورزشگاه چندکاربردی به گونه‌ای است که در منطقه، خاص و نمونه خواهد بود، خاطرنشان کرد: ترویج ورزش بویژه ورزش قهرمانی به عنوان یکی از شاخص های رشد و توسعه هر کشور ارزیابی می شود که باوجود نسل جوان و علاقمند به ورزش نیاز به ساخت چنین مجموعه ورزشی در شأن جوانان و مردم ایران و در تراز نظام جمهوری اسلامی در سال های گذشته احساس می شد که طبق برنامه ریزی ها تا پایان دولت سیزدهم به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این جلسه به دستورات و تاکیدات رئیس جمهور برای ساخت این ورزشگاه بزرگ اشاره کرد و افزود: با پیگیری های مستمر رئیس جمهور، معاون اول و هماهنگی بین دستگاهی مقدمات و تفاهم نامه های اولیه برای آغاز عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی انجام شده است.

در ادامه این جلسه جزئیات توافقنامه احداث این ورزشگاه، مدل های تامین اعتبار مالی و آغاز عملیات اجرایی مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

لازم به ذکر است این مجموعه ورزشی در فضایی بیش از ۳۰۰ هکتاری در جنوب تهران ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =