آغاز ثبت‌نام مجدد  آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

ثبت‌نام بیستمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور با توجه به مهلت تمدید شده از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۵ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیستمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور (مرحله نظری) طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی) ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مجله دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد در «اسکوپوس» نمایه شد

مهلت ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۵ دی ماه تا ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۶ دی ماه تمدید شد. ثبت‌نام در این آزمون از ۱۸ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۲ انجام شد.

فرآیند آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. فرآیند آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز سه شنبه ۱۲ دی ماه از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود. پس از آزمون، اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =