امباپه در فهرست خرید منچستریونایتد

به گفته رسانه‌های انگلیسی ستاره‌هایی مانند «امباپه»، «دی یونگ» و «آدرین رابیو» در رادار منچستر یونایتد قرار گرفته اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از اینکه «سر جیم رتکلیف» میلیاردر انگلیسی ۲۵ درصد از سهام منچستریونایتد را خریداری کرد اکنون رسانه‌ها و هواداران این تیم منتظرند که تغییراتی که قرار است در باشگاه اتفاق بیفتد را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

اولین خروجی زمستانی منچستریونایتد مشخص شد

منچستری‌ها برای آنکه بتوانند از سرمایه‌ای که «رتکلیف» به باشگاه تزریق خواهد کرد استفاده کنند باید تا فوریه صبر کنند و این به معنای این است که فصل نقل و انتقالات زمستانی پیش رو را از دست خواهند داد. پایگاه خبری «گل» اعلام کرده است که «رتکلیف» قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در این تیم ایجاد کند و اولین اقدام «ژان کلود بلان» را به جای «ریچارد آرنولد» به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه منصوب کرده است.

«داوید دخا» دروازه بان سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر بازیکن آزاد است اولین هدف «رتکلیف» است و این میلیاردر انگلیسی قصد دارد او را به اولدترافورد باز گرداند. «فرنکی دی یونگ» دیگر بازیکنی است که این تیم پس از آنکه نتوانست او را در تابستان به خدمت بگیرد باز هم قصد دارد برای خرید او از بارسلونا اقدام کند.

پایگاه خبری «سان» نوشته است که که شیاطین سرخ در حال آماده کردن لیست بلندبالایی برای فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند و پس از اینکه از خرید «راسموس هویلند» نتیجه‌ای نگرفتند به دنبال یک گلزن در کلاس جهانی هستند. منچستر برای خرید «هویلند» ۷۳ میلیون یورو به آتالانتا پرداخت کرد، اما این بازیکن نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.

پایگاه خبری «منچستر ایونینگ نیوز» هم اعلام کرده است که یونایتد دو ستاره دیگر را دنبال می‌کند. اولین نفر «پیوتر زیلینسکی» لهستانی است که با ۲۹ سال سن در تیم ناپولی حضور دارد و نفر بعدی هم «ماریو هرموسو»، بازیکن ۲۸ ساله اتلتیکو مادرید است.

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که فعالیت واقعی این تیم برای جذب بازیکنان در پایان فصل و با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز می‌شود و این باشگاه قصد دارد به سراغ ستاره‌های بزرگی برود و در رأس آن‌ها نام «کیلیان امباپه» مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن به چشم می‌خورد و با وجودی که رئال مادرید از مشتریان جدی امباپه است، اما شیاطین سرخ قصد دارند پیشنهاد وسوسه انگیزی به او بدهند. «آدرین رابیو»، هافبک ایتالیایی یوونتوس هم دیگر بازیکنی است که در رادار منچستر یونایتد قرار دارد و این تیم قصد دارد برای خرید او اقدام کند.

به این ترتیب اگرچه این تیم در تعطیلات پیش رو قصد ندارد اقدامی جدی برای خرید بازیکنان مورد نظر خود انجام دهد، اما مذاکرات خود را از هم اکنون آغاز کرده است و انتظار می‌رود هواداران منچستر یونایتد در پایان فصل با تیمی کاملاً متفاوت در «اولدترافورد» مواجه شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1212642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =