دستور فوری رئیسی برای حل مشکلات کارکنان بیمارستان علوی گلستان

رئیس‌جمهور۳ دی‌ماه در سفر به شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه استان گلستان، از بیمارستان علوی بازدید کرد و ضمن شنیدن مشکلات کادر درمان و پرستاران، دستور داد تا مدت ۴۸ ساعت کمبودهای مربوط به نیروی انسانی، لجستیک و دیگر مسائل این بیمارستان برطرف شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور ۳ دی‌ماه در سفر به شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه استان گلستان، از بیمارستان علوی نیز بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: حمایت مالی از فعالیت‌های دانش‌بنیان در اولویت سازمان برنامه و بودجه باشد

رئیس‌جمهور ضمن شنیدن مشکلات کادر درمان و پرستاران، دستور داد تا مدت ۴۸ ساعت کمبودهای مربوط به نیروی انسانی، لجستیک و دیگر مسائل این بیمارستان برطرف شود.

در پی این دستور، جلسه‌ای در استانداری گلستان با حضور علیرضا علیخان‌زاده رییس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور، استاندار، معاونان، مسئولان بیمارستان و پرستاران برگزار شد.

محمد ابویی؛ مدیرکل امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور بر اساس مباحث مطرح شده در این جلسه، گفت: مقرر شده است تا با هدف حفظ نیروهای بومی و جوان شهرستان مراوه تپه استان گلستان و همچنین توسعه خدمات تخصصی به مردم این شهرستان، با اولویت نیروهای طرحی بومی، تعدادی نیروهای قراردادی جذب و تعدادی نیروی طرحی غیربومی و بومی نیز به کار گرفته شوند.

در اولویت قرار گرفتن بررسی و تصویب ساختار بیمارستان علوی استان گلستان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین تامین نیروی خدماتی و نگهبان، نیروی اورژانس، امکانات لجستیک و ایجاد سهمیه در آزمون های استخدامی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1212773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =