مصدومان پرسپولیس تست پزشکی دادند

مصدومان پرسپولیس در اخرین جلسه تمرینی این تیم قبل از بازی با نساجی مازندران تست پزشکی دادند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با نساجی مازندران در حالی برگزار شد که وضعیت چند بازیکن برای حضور در ترکیب سرخپوشان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

بیشتر بخوانید:

تصمیم مهم سرمربی پرسپولیس برای بازی با نساجی/ مدافع جنجالی سرخ‌پوشان برگشت!

میلاد سرلک با وجود سرماخوردگی که دچارش شده بود و احساس دردی که از ناحیه مچ پا داشت با پرسپولیس تمرین کرد و تست‌های پزشکی را به خوبی پشت سر گذاشت.

فرشاد فرجی نیز با مداوای پزشک تیم توانست در کارهای تاکتیکی شرکت کند تا مشکلی برای بازی با نساجی مازندران نداشته باشد و خیال کادر فنی را بابت انتخاب ترکیب مقابل تیمی که کارلوس آلکاراز به تازگی هدایت آن را پس از استعفای مهدی رحمتی بر عهده گرفته، داشته باشد. آنها پس از حضور در اردوی تیم نیز مورد معاینه مجدد کادر پزشکی قرار گرفتند تا مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وحید امیری همچنان تنها مصدوم سرخپوشان است که انفرادی تمرین می‌کند. مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی نیز همچنان دوران نقاهت خود به دلیل جراحی زانوی پا را پشت سر می‌گذارند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران ساعت ۱۷:۳۰ فردا پنجشنبه از بازی‌های معوقه هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =