پروژه های آبفا در شادگان رها شده است/ استاندار خوزستان به مسئله ورود جدی داشته باشد

امام جمعه شادگان گفت: بسیاری از پروژه های مهم حوزه آبفا در شهرستان شادگان رها شده اند و متاسفانه مسئولین اهواز نشین آبفا خوزستان هیچ تدبیری و اهتمامی به مردم شادگان ندارند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز ازشادگان، حجت الاسلام و المسلمین منصوری در خطبه‌های نماز جمعه باتوجه به گرامیداشت نهم دی اظهارداشت؛ ۹ دی ماه روز وحدت و یکپارچگی ملی در تقابل با جبهه دشمن بود، روز بیعت مردم عزیز با اسلام و انقلاب بود، خداوند متعال عظمت خودش را در وحدت قلوب مردم در یوم الله ۹ دی نشان دادند، ما باید در هر سال عوامل بوجود آورنده فتنه‌ها و همچنین عوامل خنثی کردن و نابود کردن فتنه‌ها را در آن سال مرور کنیم و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم و مراقب تنگه های احد در هر زمان باشیم.

امام جمعه شادگان ضمن تسلیت شهادت سید رضی موسوی گفت: قطعا مقاومت از خون سید رضی نمی‌گذرد و با خون این شهید، رژیم صهوینستی را به پایان کار خود نزدیکتر خواهدکرد.

وی ضمن تکریم شهدای مقاومت و حاج قاسم عزیز و ابومهدی المهندس بر آمادگی شهرستان جهت برگزاری برنامه های سالگرد تاکید داشتند.

امام جمعه شادگان در ادامه از عملکرد آبفا استان خوزستان در شهرستان شادگان به شدت انتقاد کرد و گفت:خیابان ولایت یک سال پیش توسط آبفا حفاری شد و حالا این خیابان به حال خودش رها و باعث آسیب به یک شهروند شده است.

وی بابیان اینکه آن مسئول پشت میز نشین، بی‌آبی و کم آبی نچشیده است، افزود: بسیاری از پروژه های مهم حوزه آبفا در شهرستان شادگان رها شده اند و متاسفانه مسئولین اهواز نشین آبفا خوزستان هیچ تدبیری و اهتمامی به مردم شادگان ندارند.

حجت‌الاسلام منصوری در ادامه بیان کرد: مردم روستای مسیر شمالی ۳ الی ۴ روز آب ندارند که نتیجه عدم کار پروژه تصفیه بوزی هست، که آن هم نتیجه عدم تدبیر در کار آقایان آبفا می باشد و بعضی از مسئولین مربوطه به بهانه نبود اعتبار مالی بر عدم تدبیر در کار خود سرپوش می‌گذارند، لذا از استاندار محترم انتظار داریم ورود جدی به این موضوع داشته باشند.

وی گفت: انتخاب اصلح با توجه به شاخصه‌های مدنظر رهبری که شجاعت، تخصص و تعهد به انقلاب می‌باشند باید مدنظر مردم عزیز باشد، همه ما نسبت به حضور حداکثری در انتخابات وظیفه داریم و نقشه دشمن حضور حدالاقلی مردم در انتخابات مهم پیش رو می‌باشد و نباید خدای نکرده ما در هر مسئولیتی که باشیم چه مسئولین و چه مردم، به نقشه دشمن اجازه موفق شدن بدهیم. باید با عملکرد صحیح و انقلابی و جهادی و بصیرت، دشمن را ناکام کنیم.

امام جمعه شادگان در پایان ضمن اشاره به بعضی از جنایت‌های اخیر رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد: مراقب باشیم این جنایت‌ها در جامعه عادی جلوه پیدا نکند و مرتب باید اعلام انزجار عمومی صورت پذیرد.

خبرنگار: نسیم الوانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1213157

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =