یکی از مصادیق مردمی سازی در دولت سیزدهم حضور مسئولین بین مردم و نخبگان است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد آبادان گفت: از مصادیق مردمی سازی دولت حضور مسئولین و کارگزاران آن در جمع نخبگان جامعه است؛ لذا باید با برنامه ریزی‌های مدونی همراه باشد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، نشست تخصصی اساتید بسیجی‌ دانشگاه‌های آزاداسلامی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با حضور علی زارعی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و معاونین و مدیران این سازمان به میزبانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در سالن پژوهشی شهدای گمنام این دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

‌در این جلسه پرسش و پاسخ هریک از اساتید به نمایندگی از گروه‌های تخصصی تحصیلی شروع به ارائه نقطه نظرات خود نسبت به مسائل علمی آموزشی فرهنگی سیاسی اجتماعی عمرانی و اقتصادی هر دو شهرستان کردند و در رابطه با هر موضوعی پیشنهادات تخصصی و جامعی را جهت کمک به پیشبرد اهداف این شهرستان ها ارائه دادند.

‌محمدامین حمزوی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در ‌این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین در کنار اساتید دانشگاه و ارائه گزارش عملکرد در این جمع، گفت: یکی از مصادیق مردمی سازی در دولت سیزدهم حضور مسئولین و کارگزاران دولت در بین مردم و نخبگان جامعه می باشد، لذا ضمن قدردانی از این حضور و این چنین برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی، باید برنامه ریزی‌های مدونی را جهت نشست‌ها و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای مسئله محوری و حل مسائل شهری را مد نظر داشته باشیم.

در این نشست نیز علی زارعی مدیرعامل منطقه آزاد اروند با توجه به حضور گسترده اساتید و دغدغه آنان نسبت به مسائل مدیریت شهری خاطرنشان کرد: علارغم کارهای بسیار خوبی که در منطقه شکل گرفته اما یک ذهنیت منفی همچنان سایه‌ای بر این سازمان انداخته که با تلاش مضاعف و شبانه روزی مدیران و مجموعه سازمان منطقه آزاد اروند و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نخبگانی بعنوان حلقه‌های میانی می‌توان شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی در شهرهای آبادان و خرمشهر بود.

‌زارعی ادامه داد: مجموعه مدیران و کارکنان این سازمان در جهت پیشرفت و آبادانی این منطقه تمام تلاش خودشان را انجام خواهند داد لذا استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی می‌تواند باعث تسریع در انجام کارها و استفاده از اندیشه‌های نوین در مجموعه شهری و مدیریتی باشد.

در پایان با نظر اساتید دانشگاه مقرر شد جلساتی را به صورت ماهانه بین اساتید و معاونت‌های تخصصی جهت استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی برقرار شود.

خبرنگار:‌محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1213158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =