مردم در حماسه ۹دی، پیچیده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام را در هم شکستند

بصیری: ملت باغیرت ایران با الهام از هدایت الهی، موفق شدند با حضوری به هنگام در صحنه بابصیرت انقلابی، پیچیده‌ترین فتنه تاریخ، علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکنند.

علی بصیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ بیان کرد: این حماسه، نماد عزّت و تحکیم استقلال و بصیرت ملّتی است که تا پای جان، برای حفظ اصول اسلام و ارزش های دینی و اعتقادی و دفاع از اهداف عالیه انقلاب به پا خواستند.

بصیری با خودجوش دانستن حماسه ۹ دی، افزود: خالق حماسه ماندگار ۹ دی، ملت باغیرت ایران بودند که با الهام از هدایت الهی، موفق شدند با حضوری به هنگام در صحنه بابصیرت انقلابی، بزرگترین، پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ، علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکنند.

وی افزود: نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ کشور عزیزمان است؛ حماسه‌ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

این استاد دانشگاه، خاطرنشان کرد: اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، استادان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد نوشهر همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان‌های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداشته و با تلاش و همّت در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران عزیز بکوشیم و از آرمان های شهدای به خون خفته این سرزمین و مکتب سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و دستاوردهای ارزشمند نظام شرافتمندانه، حراست و صیانت نماییم.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1213255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =