ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو شد

ملیکا شریفی نیا اجرای فصل جدید «کودک شو» را به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی بر عهده دارد و به زودی ضبط و تصویربرداری فصل جدید آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، ملیکا شریفی نیا بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی، تئاتر و سینماست که در جدیدترین حضور خود در عرصه هنرهای تصویری اجرای مسابقه «کودک شو» را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت کودک شو با تغییرات جدید از نیمه دی‌ماه به تلویزیون

ملیکا شریفی نیا فعالیت حرفه‌ای در حوزه کودک را از سال ۱۳۸۶ با گذراندن دوره‌های تخصصی و آموزشی تربیت مربی، شناخت هنر کودک، عروسک سازی کودک، انیمیشن و مبانی رنگ در مجموعه باران آغاز کرد.

شریفی نیا در حوزه‌های مختلفی در زمینه کودک کار کرده است که از جمله آنها تصویرگری کتاب‌های کودک است و تصویرگری کتاب «دیشب خدا را عاشق کردم» در سال ۸۲ از جمله تجربه‌های او محسوب می‌شود.

از جمله فعالیت‌های شریفی نیا در حوزه مجموعه‌های تلویزیونی مرتبط با کودک و نوجوان نیز می‌توان به محله «گل و بلبل» و «بالش‌ها» اشاره کرد.

حسین ربانی غریبی تهیه کننده این فصل از برنامه است و رضا مهرانفر که در فصل‌های اولیه برنامه جزو هسته اصلی برنامه بوده است در فصل جدید کارگردانی برنامه را بر عهده دارد.

در فصل پیش رو، بازی‌ها و آیتم‌های جدیدی برای برنامه طراحی و تولید شده که نیاز به دکورهای جدید داشت، در حال حاضر مراحل ساخت این دکورها رو به پایان است و به زودی در لوکیشن جدید به سرانجام می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =