پدیده آرژانتینی در راه منچسترسیتی

منچسترسیتی قصد دارد کلودیو اچه‌وری، پدیده آرژانتینی، را از ریورپلاته به خدمت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منچسترسیتی قصد دارد کلودیو اچه‌وری را با قراردادی شش‌ساله از ریورپلاته به خدمت بگیرد. بر اساس اعلام فابریتزیو رومانو این استعداد آرژانتینی که به‌خوبی خودش را در جام جهانی نوجوانان نشان داد قرار است با منچسترسیتی قرارداد امضای کند، ولی تا سال آینده به صورت قرضی در ریورپلاته باقی خواهد ماند و پس از آن راهی سیتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

امباپه در فهرست خرید منچستریونایتد

این پدیده ۱۷ ساله در انتقالی به ارزش ۲۵ میلیون یورو (۲۱.۷ میلیون پوند) پیراهن قهرمان فوتبال انگلیس و اروپا را بر تن خواهد کرد. او که در کشورش به «شیطان کوچک» معروف است، در ماه‌های اخیر در رادار بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی قرار داشته است و عملکرد درخشانش در جام جهانی زیر ۱۷ سال با آرژانتین باعث شده تا از او به عنوان ستاره بعدی فوتبال جهان یاد کنند. بارسلونا و رئال مادرید هر دو علاقهمند به جذب او هستند، اما سیتی در رقابت برای جذب این بازیکن با استعداد پیروز شده است.

بر این اساس قرارداد او با ریورپلاته تا دسامبر ۲۰۲۴ خواهد بود و در ادامه راهی انگلیس می‌شود تا کارش را با تیم منچسترسیتی شروع کند.

لقب «لیونل مسی جدید» برای کلودیو اچه‌وری باعث شده است تا خیلی‌ها به دقت عملکرد این بازیکن را مد نظر قرار دهند. این نوجوان ستاره اصلی تیمش در جام جهانی نوجوانان در اندونزی بود. در نهایت تیم ملی آرژانتین در نیمه نهایی در ضربات پنالتی برابر آلمان شکست خورد و در دیدار رده‌بندی نیز به مالی باخت تا چهارم شود.

سیتی رابطه خوبی با ریورپلاته دارد و قبلا نیز توانسته است خولیان آلوارس را از این تیم خریداری کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1213645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =