آخرین مهلت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در دیدار پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس به مصاف شاگردان ساکت الهامی رفت و در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش عجیب علی پروین به استعفای یحیی گل‌محمدی!

سرخپوشان با این تساوی ۳۰ امتیازی شدند و بعد از استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا این تیم بعد از ۶ سال نیم فصل را در جایگاه اول یا دوم لیگ تمام نکند. آخرین بار پرسپولیس در پایان نیم‌فصل لیگ پانزدهم، اول یا دوم نشده بود.

به دنبال نتایج ضعیف پرسپولیس و بعد از این تساوی، یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم در نشست خبری به صورت شفاهی از سمت خود کناره‌گیری کرد و به اصطلاح دست باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید باز گذاشت اما باشگاه پرسپولیس اندکی بعد با استعفای او مخالفت کرد.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از استعفای گل‌محمدی در چندین نوبت تلاش کردند تا با او صحبت کنند اما این مربی تلفن خود را از دسترس خارج کرده است و پاسخگو نیست!

گفته می‌شود مدیریت باشگاه پرسپولیس به دلیل تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و حضور تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین با هدف از دست ندادن زمان، با صدور ضرب‌الاجلی، تنها تا ‌آخر هفته منتظر یحیی مانده و با اتمام این ضرب‌الاجل برای جانشینی گل‌محمدی اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =