رقم درخواستی طارمی از اینتر مشخص شد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو برای پیوستن به اینتر درخواست رقم دستمزد خاصی را کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه اینتر برای تقویت خط حمله خود ظاهراً به دنبال جذب مهدی طارمی از پورتو است اما مدیران این باشگاه می‌خواهند این انتقال را در تابستان أینده عملی کنند و این مهاجم ایرانی را به عنوان بازیکن آزاد به تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی اضافه کنند. روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» چاپ رُم خبر داد؛ طارمی 31 ساله برای پیوستن به اینتر درخواست دستمزد 3.5 میلیون یورویی به علاوه بند پاداش‌ها کرده است.

بیشتر بخوانید:

مهدی طارمی با اینتر به توافق رسید؟

روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» چاپ تورین هم گزارش داد؛ مهدی طارمی گزینه‌ای برای تقویت اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری نیست، چون دو سهمیه بازیکن غیر اتحادیه اروپایی این باشگاه با جذب تایون بیوکنن کانادایی و با وجود الکیسس سانچس شیلیایی تکمیل می‌شود. اینتر اما قصد دارد در تابستان طارمی را جذب کند.

فابرتیزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم روز گذشته در گفت‌وگو با پادکسیت «HERE WE GO» خبر داده بود که تماس‌های خوبی بین اینتر و مهدی طارمی برای انتقال او به جمع نراتزوری در تابستان آینده برقرار شده است و این مهاجم ایرانی در کنار تیاگو ژالو (مدافع لیل) و پیوتر زیلینسکی (هافبک ناپولی) سه بازیکنی هستند که اینتر تلاش می‌کند خرید آنها برای فصل آینده را با انتقال آزاد تضمین کند.

مهاجم ایرانی پورتو تاکنون در 171 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و کنار به ثمر رساندن 86 گل، 53 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =